سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت به خاطر برجام لایحه برنامه ششم را به تاخیر انداخته است/ حضور 28 ساله‌ام در مجلس کافی بود


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین طی سخنانی با اشاره به عدم ثبت نام خود در انتخابات مجلس گفت: نمایندگی مجلس شغل دائمی نیست و من هم موقت بودم و 28 سال نمایندگی تمام شد.

وی افزود: از چندماه قبل به جمع بندی رسیدم که در این دوره شرکت نکنم، احساس کردم حضور 28 ساله در مجلس کافی است، برخی می‌گویند به خاطر عدم رای آوری در این دوره شرکت نکردم اما در مجلس ششم می‌دانستم رای نمیآورم اما صحنه را خالی نکردم.

وی افزود: اصولگرایان به خاطر وجود رقیب جدی اصلاح طلب به نقطه وحدت خوبی رسیده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آیت الله موحدی کرمانی از 21 شخصیت فعال سیاسی دعوت کرده است، با توجه به ثبت نام 12 هزار نفر در مجلس انتخابات پرشوری داریم.

باهنر در رابطه با ارائه لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس اظهارداشت: دولت در ارائه لایحه برنامه ششم معطل کرده و تاخیر شده تا برجام به نتیجه برسد، همچنین دولت باید لایحه برنامه ششم را تابستان تقدیم مجلس می‌کرد.

ادامه دارد...

http://fna.ir/YWDE9O


ویدیو مرتبط :
چرا لایحه برجام را به مجلس نمی دهید؟