سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک واحد صنعتی در کاشان طعمه حریق شد


به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره یک پس از کسب گزارش بلافاصله با حضور در محل اقدام به مهار آتش گسترده کردند.
سیدمهدی مجدالاشرافی اظهار داشت: حضور بموقع ماموران مانع از سرایت آتش به دیگر بخش ها و همچنین وقوع خسارت سنگین به تجهیزات، مواداولیه و سوله های مجاور این واحد صنعتی شد.
وی بدون اشاره به نام واحد صنعتی از متصدیان واحدهای صنعتی خواست: با رعایت استانداردها، توصیه ها و ضوابط ایمنی از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری کرده و در اولین فرصت سوانح را به شماره 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.
وی همچنین افزود: روز گذشته در پی تماسی با سامانه 125 مبنی بر انفجارو حریق منزل مسکونی در بلوار قطب راوندی، دو دستگاه خودرو از تیم های اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه شماره 2 به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات نسبت به نجات چهار شهروند کاشانی گرفتار در آتش اقدام کردند.
وی گفت: علت این دو حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
3009/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتوبوسی که طعمه حریق شد