سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توجه ویژه به جایگاه عفاف و حجاب در برنامه‌ریزی فعالیت‌های مد و لباس


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس در جلسه مشترک با اعضای انجمن تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب با بیان اینکه خاستگاه تمامی اعضا و مؤسسات فعال در حوزه مد و لباس کشور مجموعه کار گروه ساماندهی مد و لباس است، گفت: کار گروه تلاش دارد برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری خود را در این حوزه برپایه همکاری این مؤسسات استوار سازد.

قبادی با تأکید بر اهمیت مد و لباس و فرهنگی بودن کارهای حجاب، اظهار داشت: کار گروه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های سال 95 بر اساس توسعه موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب بنا نهاده شده و از طرح‌های مشترک با مؤسسات حمایت خواهد کرد.

همچنین قبادی در ادامه یکی از مهمترین برنامه‌های این کار گروه را توسعه مؤسسات عفاف و حجاب و هویت بخشی این مؤسسات دانست و افزود: کار گروه ساماندهی مد و لباس آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های مشترک انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
نگاه ویژه به عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن