سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رازهایی درباره داعش


جمهوری اسلامی/ کانال تلویزیونی «روسیه الیوم» اعلام کرد که ولادیمیر پوتین خطاب به رهبران شرکت کننده در کنفرانس سران گروه 20 در آنتالیا گفت: «سازمان اطلاعات روسیه اطلاعات بسیار دقیقی دارد که نشان می‌دهد داعش از سوی برخی اشخاص و 40 کشور که سران برخی از آنها در این نشست شرکت دارند تامین مالی می‌شود.

او همچنین تصاویر ماهواره‌ای را ارائه کرد که نفتکش‌ها حدود دهها کیلومتر پشت هم متوقف شده‌اند گویی که یک لوله نفتی انتقال دهنده بزرگ هستند.»
این نفتکش‌ها مدت یکسال است که نفت مناطق تحت اشغال داعش را منتقل می‌کنند و جنگند‌ه‌های غربی هم برخی مناطق تولید نفت و پالایشگاه‌ها که با خون و عرق ریختن سوری‌ها و عراقی‌ها ایجاد شده را بمباران می‌کنند و این درحالی است که به راحتی می‌شود به کار آن نفتکش‌ها پایان داد و از همه مهم‌تر این است که همه می‌دانیم ایالات متحده آمریکا که در بلوکه کردن دارائی‌های گروه‌های جهادی تخصص ویژه دارد، این بار ظاهراً ماهواره‌ها و جنگنده‌های با خلبان و بی‌خلبان‌شان در خوابند و اجازه رسمی داده‌اند که داعش در طول این همه مدت بتواند منبع درآمد خود را بیشتر تقویت کند.
از زمان پیدایش داعش که خود را اسلامی هم می‌نامد، بیشترین ستم را به اسلام که دین گذشت است، شده است. به عبارت دیگر رفتار داعشیان که دشمنان واقعی اسلام هستند، موجب اسلام هراسی شده است.
اکنون همه می‌دانند که داعش موجودیتی صد درصد آمریکایی است و پیدایش آن در واقع توطئه‌ای است که هدف آن تقسیم مجدد خاورمیانه است و کسی که متوجه نشود داعش توطئه‌ای ترکی، قطری به سرپرستی آمریکاست،‌ کور است. آمریکا داعش را به عنوان جایگزین منطقی برای القاعده پس از مرگ اسامه بن لادن و کمرنگ شدن حضور ایمن ظواهری در ایجاد تروریسم ملموس که در خدمت منافع ایالات متحده آمریکا قرار گیرد، پدید آورد.
همه به یاد داریم که وزیر امور خارجه آمریکا در آغاز کار داعش اعلام کرد که پایان دادن به کار این سازمان، سه سال زمان می‌برد، گویی که می‌گوید داعش تاریخ مصرفی سه ساله دارد.
سخن گفتن درباره قدرت داعش و استیلایش بر شهرها، سخنی باطل است زیرا خیانکاران موجود در هر شهری که زیر نفوذ آمریکائی‌ها هستند موجب ورود آنها به شهرها می‌شوند و سرنوشت داعش همان سرنوشت القاعده خواهد بود زیرا تاریخ این را ثابت کرده است.
داعش درون عراق دستکم 4000 تروریست داشت و هدف اصلی، ایجاد خلافت در مناطق سنی نشین عراق بود و پس از مشارکت در جنگ داخلی سوریه تصمیم گرفت که هدف خود را گسترده کرده تا اینکه مناطق سنی نشین سوریه را نیز شامل شود.
داعش با هر کسی که با دیدگاه‌ها و تغییرات منحرفش مخالفت کند، آنها را چه نظامی و چه غیرنظامی باشد، مشرک و منافق معرفی می‌کند و ریختن خون آنها را مباح می‌داند.
داعش درحال حاضر نیمی از مساحت سوریه و 80 درصد درآمدهای نفت و گاز سوریه را در اختیار دارد (بی شک با حمایت‌های مستقیم آمریکا).
اکثریت بر این باورند که حتی اگر داعش مورد تهاجم قرار گیرد و به صورت کامل محاصره شود، از بین نخواهد رفت زیرا با توجه به منافع منطقه‌ای و بین‌المللی ابرقدرت‌ها و برانگیختن جنگ‌های طائفه‌ای، زمینه برای حضور چنین سازمانی مهیا خواهد بود و به منزله عامل فشار و باج خواهی توسط آمریکا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
دیمتری مدودف نخست‌وزیر روسیه در کنفرانس سران شرق آسیا در مالزی گفت: «همه کشورهایی که در آنجا مسلمانان زیادی هستند باید در مبارزه علیه داعش متحد شوند.» او گفت: «این یک نیاز جدی است که کشورها و از جمله روسیه که مسلمانان زیادی را در خود جای داده است موضعی یکسان اتخاذ کنند زیرا در آن صورت و از طریق هماهنگی با سازمان ملل متحد جنگی فعالانه علیه تروریسم راه‌اندازی خواهد شد.»
اما رئیس‌جمهور آمریکا که واقعاً در گفتار و عملکردش تناقض جدی دیده می‌شود در کنفرانس یاد شده در مالزی چنین گفت: «ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش هرگز در مبارزه با داعش سهل انگاری نخواهد کرد و رهبران این سازمان را تحت پیگیر قرار خواهند داد و منبع درآمد آنها را می‌خشکانند.»
واقعیت امر این است که جنگ با داعش جنگی سرنوشت ساز است و راهی جز اتحاد برای مبارزه با این سازمان تروریست وجود ندارد. در این میان بازیگر خاموش در بین کشورها، چین است که همانند روسیه در زمان مناسب خود سخن خواهد گفت البته در زمانی که غرب خواستار آن باشد که نظام سوریه را به طور کلی ساقط کند.


ویدیو مرتبط :
رازهایی در مورد puppet