ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



معرفی کتاب/ «یادت نرود که...» از زبان نویسنده اش بخوانید


آخرین خبر/ خلیلى فرد نویسنده این اثر درباره نگارش آن گفت:«ایده نگارش این رمان در سال ٨٩ و در نوزده سالگى به ذهنم رسید که ترم چهارم دانشکده سینماتئاتر بودم. درواقع قرار بود براى واحد مبانى فیلمنامه نویسى طرحى ارائه دهیم که این طرح به ذهن من رسید و بعد تصمیم گرفتم به رمان تبدیلش کنم.»

خلیلى فرد افزود:«نوشتن رمان را سال ٩٠ آغاز کردم و حدوداً پاییز سال ٩١ بود که به اتمام رسید، اما براى دریافت مجوز به مشکل برخوردیم، متاسفانه دو بار پیاپى ارشاد کتاب را رد کرد. یک سال صبر کردم و با اندک تغییراتى در محتوا و تغییر عنوان کتاب سرانجام مجوز دریافت کردیم.»

این نویسنده ٢٤ ساله که عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایى ایران است و تجربه سالها فعالیت در نشریات سینمایى از جمله روزنامه بانی فیلم را دارد توضیح داد:«به سبب تحصیلاتم که کارشناسی ارشد رشته سینماست دیدى سینمایى نسبت به دنیا دارم. سینما جزییات است و من دنیا را با جزییات می بینم و این جزییات وارد رمانم هم شده است.»

او درباره انتخاب رده سنى میانسال براى شخصیت هاى داستانش گفت:«به برهه سنی میانسالى علاقه زیادی دارم. گذشته ى غنى انسانها در این رده سنى مى تواند آغازگر یک درام باشد و آن درام را به خوبى پیش برد. گذشته، نوستالژى و خاطرات در این داستان اهمیت زیادی دارد و از اینکه این رده سنى را برای شخصیت هاى داستانم انتخاب کرده ام، راضى ام.»
رمان «یادت نرود که ...» درباره مردى میانسال به نام کیوان کامیاب است که پس از سال ها از پاریس به ایران بازمى گردد تا با گذشته خود مواجه شود، گذشته اى که بخش مهمى از آن را زنى به نام فروغ شکیبا شکل داده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مشایی کیست؟ قسمت دوم (نظر یادت نرود)