اخباری: تراکتورسازی همه جا میزبان است


دروازه‌بان تراکتورسازی روز جمعه دومین دربی خود را تجربه می‌کند و امیدوار است بتواند در این دیدار هم همانند بازی‌های قبلی به عملکرد خوب تیمش کمک کند.

دروازه‌بان تراکتورسازی روز جمعه دومین دربی خود را تجربه می‌کند و امیدوار است بتواند در این دیدار هم همانند بازی‌های قبلی به عملکرد خوب تیمش کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در مورد پیروزی مقابل نفت‌تهران می‌گوید: به نظرم بازی خوب و قشنگی بود و دو تیم موقعیت داشتند که ما توانستیم از یکی از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و تک گلمان را هم تا آخر بازی حفظ کردیم. برد شیرینی بود و از آنجایی که رتبه دو تیم در جدول به هم نزدیک بود این برد خیلی به ما کمک کرد تا بالا بیاییم. البته نفت هم واقعاً حریف قابل احترامی بود.

او در مورد حمایت هوادارانشان در این بازی ادامه داد: واقعاً تماشاگران تبریزی خیلی خوب از ما حمایت می‌کنند و به همین دلیل تراکتورسازی در همه شهرها میزبان است.

گلر سرخپوشان تبریزی در مورد دیدار با گسترش فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: تمرکزمان را روی بازی با گسترش گذاشتیم، حریف تیم خوبی است و خطرناک محسوب می‌شود. اصلاً نباید آنها را دسته کم بگیریم. ما به 3 امتیاز نیاز داریم متاسفانه ما در این بازی سینا و سروش و سعید را در اختیار نداریم. 

امیدوارم از بازی‌های بعدی بتوانند مثل بازی‌های قبلی در کنار تیم باشند و همچنین آرزو می‌کنم جمعه با یک نمایش خوب به پیروزی دست پیدا کنیم.

این بازیکن به سرمای هوای تبریز اشاره می‌کند و می‌گوید: بله هوای تبریز خیلی سرد است و برف می‌آید، شرایط برای تمرین کردن سخت شده اما باز هم بچه‌ها در تمرینات شادابی لازم را دارند و از لحاظ روحی آماده بازی دربی هستند.

اخباری در پایان خطاب به هواداران تراکتورسازی افزود: امیدوارم آنها در این روزهای سرد ما را تنها نگذارند و روز جمعه با حضورشان به زیباشدن بازی کمک کنند.


ویدیو مرتبط :
بهترین سیو های محمد رضا اخباری با پیراهن تراکتورسازی