سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آماده پذیرش "کُره" در بندر شهید رجایی هستیم


به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم ایدنی در نشست با مدیران خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی گلویس با اشاره به این‌که یکی از اولویت‌های سازمان بنادر واگذاری پسکرانه‌ها بندری به سرمایه گذاران است، افزود:‌ توسعه محوطه پشتیبانی بندر شهید رجایی در دستور کار قرار دارد؛ این بندر در حال حاضر 2400 هکتار پسکرانه دارد، ضمن آنکه 2600 هکتار پسکرانه جدید هم به منظور توسعه فعالیت های لجستیکی به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در حال آماده سازی و اضافه کردن است.

وی ادامه داد: این اراضی قرار است به عنوان یک مرکز لجستیکی با مشارکت سرمایه گذاران فعالیت کند و حتی بخش هایی از آن با کاربری صنعتی پیش بینی شده که کارخانجات جهت راه اندازی خط تولید در آن مستقر خواهد شد.

وی برای پذیرش پیشنهادات سرمایه‌گذاران کشورهای آسیای جنوب شرقی به ویژه کره جنوبی، برای حضور در بزرگترین بندر تجاری ایران اعلام آمادگی کرد.

حوزه کاری فعالیت شرکت Hyundai GLOVIS لجستیک بوده که از شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی کره جنوبی است. این شرکت با 30 فروند انواع کشتی‌های مخصوص حمل خودرو(RO-RO) انتقال خودروهای صادراتی کره جنوبی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟