انتقام خونین داعش پس از شکست در رمادی


به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  پس از آزاد سازی شهر رمادی – مرکز استان انبار عراق -- از دست تروریستهای داعش، عناصر این گروه در اقدامی تلافی جویانه صدها نفر از مردان، زنان و کودکان را اعدام کردند.

تروریستهای شیطان صفت داعشی پس از شکستهای مداوم در رمادی، 30 نفر از عناصر خود را که قصد فرار از این شهر را داشتند، اعدام کردند. گزارشها حاکی از آن است که همه آنها زیر 16 سال بودند.

تلویزیون عراق همچنین اعلام کرد عناصر گروه تروریستی داعش تعدادی از غیرنظامیان را در روستایی در استان نینوای عراق به قتل رساندند. اهالی این روستا چند ماه پیش، عناصر گروه تروریستی داعش را مجبور به عقب نشینی کردند ولی این تروریستها به روستا بازگشتند و همچنان به جنایات بی رحمانه خود ادامه دادند.

یک گور جمعی حاوی 120 جسد نیز در روستایی در شمال موصل کشف شد. همچنین عناصر داعش، دو معلم را به دلیل امتناع از تدریس برنامه درسی این گروه تروریستی به دانش آموزان، اعدام کردند.

چند روز پیش با تشدید عملیات نیروهای عراقی، برخی سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش از مناطق تحت تصرف خود در رمادی پا به فرار گذاشتند. پس از آزاد سازی رمادی، نیروهای مبارزه با تروریسم، پرچم عراق را بر فراز یک مجتمع دولتی در مرکز این شهر بر افراشتند.

منبع : باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
درگیری ارتش عراق با تروریست های داعش در رمادی