سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتقای موقعیت با آرای هیجانی


به گزارش خبرگزاری تسنیم متن یادداشت عباس سلیمی نمین با عنوان " ارتقای موقعیت با آرای هیجانی" به شرح ذیل می باشد:

هفته گذشته منابع خبری از مفقود شدن قریب به ده‌هزار کودک مسلمان از خانواده‌های مهاجر سرگردان در کمپ‌های مرزی کشور‌های اروپایی خبر دادند؛ خبری بسیار تلخ و دردآور.

مدت‌هاست فراریان از کانون‌های بحران تحمیل شده بر جهان اسلام آواره‌اند تا شاید از سوی مراجع و سازمان‌های بین‌المللی توجهی به آنان شود، اما نه‌تنها به حل مشکل آوارگی این قربانیان تروریسم دولتی کمک درخوری نشده بلکه در این میان با فاجعه انسانی هولناک‌تری نیز مواجهیم که سکوتی غیرقابل تصور به آن زمینه تحقق می‌دهد و آن طمع‌ورزی کانون‌های سودجو به بی‌دفاع‌ترین این بی‌پناهان یعنی خردسالان است.

اجتماع عظیم آوارگان در مرزهای اروپا که روز‌به‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود در بدترین شرایط در اردوگاه‌های ویژه نگهداری می‌شوند تا بعد از رنجور و درمانده شدن تن به هر وضعیتی بدهند؛ به همین دلیل است که مفقود شدن کودکان اعتراضات مؤثری را در این اردوگاه‌ها برنمی‌انگیزد؛ زیرا آوارگان خوف آن را دارند که موقعیتشان سخت‌تر شود.

احتمالاتی که در این زمینه متصور است به ترتیب از خوشبینانه‌ترین شکل تا بدبینانه‌ترین آن: فروش کودکان مسلمان به خانوداده‌های غربی و استفاده از آن‌ها در شبکه تجارت اجزای بدن انسان و در نهایت به‌کار‌گیری آن‌ها در شبکه‌ها، سایت‌ها و مجلات پورنوی کودکان که در سال‌های اخیر رواج چشمگیر در اروپا و آمریکا یافته، است.

همان‌گونه که می‌دانیم عمده کانون‌های تجارت ضد انسانی «قاچاق انسان» یا «سکس» توسط صهیونیست‌ها مدیریت می‌شود؛ لذا سکوت محافل مختلف به‌ویژه در ایران در قبال این فاجعه انسانی‌ اسلامی بسیار تأسف‌بار و غفلتی جبران ناپذیر است. درگیری‌های انتخاباتی به گونه‌ای همگان را به خود مشغول داشته که از آن‌چه بر هم‌کیشان ما می‌رود کاملاً غافل شده‌ایم.

متأسفانه برخی شخصیت‌ها آن‌چنان به اختلافات در جبهه داخلی دامن می‌زنند که از یک‌سو راه بازگشت را می‌بندند و از دیگرسو به‌دلیل حاد کردن رقابت‌های انتخاباتی از دغدغه‌های انسانی نیز در اطراف خود غافل می‌شویم.

گویا فراموش کرده‌ایم که هدف از دست‌یابی به قدرت، یافتن توفیق بیشتر خدمت به همنوع است، اما امروز برخی سیاست‌پیشگان عرفی استفاده از هر ابزاری را برای نیل قدرت بیشتر مجاز می‌شمردند.

آنان که جنایت امریکا در سوریه را نادیده می‌گرفتند امروز در ادامه همان مشی به گونه‌ای در انتخابات عمل می‌کنند که حاصل آن جز افزایش غفلت از آرمان‌های انقلاب اسلامی نخواهد بود.

اگر آفت خودبزرگ‌بینی در ما آن‌چنان نهادینه شده باشد که تصور کنیم همه چیز را می‌توانیم قربانی ارتقای موقعیت خود در انتخابات نماییم، راه را به خطا رفته‌ایم.

باید آموخته باشیم دست‌یابی به موقعیت برتر، ماندگار و باثبات جز در پناه ملحوظ داشتن عزت هموطنان و همکیشان ممکن نیست.

با سؤاستفاده از اعتبار دیگران و ایجاد جنجال‌های کاذب انتخاباتی برای در کانون توجه قرار گرفتن قادر نخواهیم بود شأن ویژه‌ای برای خود و اطرافیان خویش رقم زنیم. به فرض این‌که بتوانیم هیجاناتی را دامن زنیم البته با توجه به تجربیات مردم در انتخابات سال88 احتمال آن بسیار ضعیف خواهد بود  قدرت متکی به چنین آرایی می‌تواند منشاء کدام خدمت باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
موقعیت امریکا مانند مامون و موقعیت ما مانند امام رضاست