سرپرست دفتر موسیقی: صدور مجوز کنسر‌ت‌ها کند نشده است


سرپرست دفتر موسیقی: صدور مجوز کنسر‌ت‌ها کند نشده است

مهر/ سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انجام امور سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر طبق روال عادی، از روند صدور مجوز کنسرت‌ها صحبت کرد.
فرزاد طالبی درباره نقش دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: مطابق با آنچه برنامه ریزی شده دفتر موسیقی در جریان برگزاری جشنواره به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای سیاستگذاری جشنواره مطابق با وظیفه ای که بر عهده دارد حضور مستمری دارد و هم اکنون نیز این روال در حال انجام است.
وی ادامه داد: به زودی نشست رسانه ای پیرامون این موضوع برگزار می شود و دوستان جزییات برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را در اختیار مخاطبان، رسانه ها و اهالی موسیقی قرار می دهند.
طالبی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شائبه کند شدن روند صدور مجوز کنسرت ها از سوی دفتر موسیقی و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی بیان کرد: من نمی‌توانم درباره روند صدور مجوز کنسرت‌ها در اداره اماکن عمومی پاسخگو باشم، اما درباره عملکرد دفتر موسیقی وزارت ارشاد باید به این نکته اشاره کنم که به هیچ عنوان روند صدور مجوزها کند نشده و دفتر موسیقی طبق ضوابط و قوانین تعیین شده بلافاصله بعد از دریافت تقاضای مجوز کنسرت و بررسی برنامه مورد نظر نسبت به صدور مجوز اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتشار اسامی که از آنها به عنوان خوانندگان ممنوع الفعالیت در برخی از رسانه ها منتشر شده بود، تصریح کرد: همان طور که می بینید اسامی بسیاری از خوانندگانی که چندی پیش از سوی برخی از سایت ها به عنوان ممنوع الفعالیت منتشرشده بود، هم اکنون به عنوان خوانندگانی که قرار است بعد از پایان ایام سوگواری ماه های محرم و صفر کنسرت هایی را برگزار کنند در سامانه های اطلاع رسانی و فروش بلیت وجود دارد.
وی درباره ادامه حضورش در دفتر موسیقی وزارت ارشاد و حکم سرپرستی وی و اینکه مدیر این دفتر چه زمانی مشخص می‌شود نیز گفت: حرف من همانی است که پیش از این نیز به آن اشاره کرده بودم، این موضوع به تصمیم وزارت ارشاد بستگی دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بی بی سی و صدور مجوز شراب