ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انتصاب سه مشاور در فدراسیون تنیس روی میز


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علیقارداشی طی احکام جداگانه ای سه مشاور فدراسیون تنیس روی میز را منصوب کرد. آقایان دکتر اسدبیگی و دکتر افشین به عنوان مشاور امور پزشکی و منصور میرزایی نیز به عنوان مشاور فدراسیون از رئیس فدراسیون حکم گرفتند.

محسن اسدبیگی حدود 18 سال ریاست هیئت تنیس روی میز استان لرستان را بر عهده دارد و دارای مدرک دکترای داروسازی است و دکتر امان مراد افشین نیز از ابتدای تأسیس استان خراسان شمالی در سال 83 تاکنون ریاست هیئت تنیس روی میز این استان را بر عهده دارد و او نیز دارای دکترای داروسازی است. منصور میرزایی از پیشکسوتان باسابقه و خوشنام تنیس روی میز استان خوزستان است که به مدت 6 سال سرپرستی باشگاه صنعت نفت آبادان و 6 سال نیز مدیرعاملی باشگاه وحدت آبادان را بر عهده داشت.

در احکام اسدبیگی و دکتر افشین آمده است:

جناب آقای دکتر محسن اسدبیگی

جناب آقای دکتر امان مراد افشین

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور امور پزشکی فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران منصوب می‌نماید.

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارد ، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مبذول نمائید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

در حکم میرزایی نیز آمده است:

جناب آقای منصور میرزایی

با توجه به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب مدیریتی ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور فدراسیون تنیس روی میز ج . ا . ایران منصوب می‌نماید.

امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ دارد، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مبذول نمائید .

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

مهرداد علیقارداشی

رئیس فدراسیون

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/10W79N


ویدیو مرتبط :
گزارش شبکه خبر درباره انتخابات فدراسیون تنیس روی میز