سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه جویبار :درنظام جمهوری اسلامی روزمرگی مدیران جایگاهی ندارد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور روز پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار جویبار ادامه داد: اینکه فردی بدنبال گرفتن پست و سمت تنها برای کسب جایگاه باشد این مساله در نظام ما جایی ندارد .
وی ادامه داد: برای جبران عقب ماندگی و مشکلات جامعه به افرادی نیاز داریم که با بالا زدن آستین ها و حضور درمیان مردم ، خدمتگزاری را سرلوحه اقدامات خود قرار بدهند .
امام جمعه جویبار تاکید کرد: مسوولان باید بدانند با پشت میز نشینی نمی توانند به خواسته مهم نظام مبنی بر خدمتگزار بودن را جامه عمل بپوشانند .
وی از مسوولیت در جمهوری اسلامی بعنوان نماد خدمتگزاری یاد کرد و ادامه داد : این امانت می بایست به اهل آن سپرده شود .
حجت الاسلام قلی پور امانتدار خوب بودن مسوول را منوط به برنامه ریزی ، نظارت و کنترل ، ارزشیابی ، مشورت و نظرخواهی دانست و ادامه داد : مدیر می بایست بدور از هرگونه خود برتربینی در انجام امور مشورت با اهل فن را سرلوحه کارهای خود قراردهند .
وی مشورت کردن را فاکتور مهم در مدیریت موفق افراد دانست و گفت : مدیرنباید خود را بی نیاز از مشورت بداند .
حجت الاسلام قلی پور با تاکید بر اینکه بدور از هرگونه اظهارنظر در خصوص عزل و نصب های مدیران از سوی مسوولان استانداری مازندران ، ادامه داد : مطمئنا انتخاب های مدیران از سوی مسوولان استانداری کارشناسی صورت گرفته است .
وی ادامه داد : البته اگر در انتصاب ها دخالت گروه ، احزاب و جریانی را شاهد باشم بعنوان امام جمعه نظاره گر حتما در این مساله ورود پیدا خواهم کرد .
امام جمعه جویبار تاکید کرد : در انجام امور مردم باید مدیران فراجناحی و بدور از هرگونه جناح بندی سیاسی و تنها بدنبال خدمتگزاری باشند .
رجبعلی وهابی دراین جلسه به سمت فرماندار جدید جویبار معرفی شد و از زحمات رضا گنجی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد .ک/3
2096/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شب عاشورا در باغدشت.امام جمعه جویبار-پهلوان یزدانی-بائو