سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمین‌گیر شدن بیش از 1000 نفر در برف و کولاک/ انتقال مادر باردار و رهاسازی 189 خودرو از برف


ناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از بارش برف و وقوع کولاک در 7 استان کشور خبر داد.

وی گفت: امدادگران تا ساعت 21 شب گذشته در 4 جاده اصلی سقز - دیواندره، زنجان - تبریز، سپیدان - یاسوج و قزوین - الموت شرقی و جاده‌های فرعی 7 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، فارس، قزوین، کردستان و مازندران به امدادرسانی پرداختند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در این محورها امدادگران 1065 را که در برف گیر کرده بودند نجات داده و خدمات امدادی به آنها ارائه کردند.

وی با اشاره به انتقال یک خانم باردار که در برف گیر افتاده بوده به مراکز درمانی گفت: 189 خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

به گفته چرخساز امدادرسانی در محورهای اشنویه - ارومیه، مهاباد - سردشت، چایپاره - چالدران، تکاب - شاهین دژ، ماکو - شوط، مریوان - سقز، بانه - سقز، چالوس - کرج و گرمی - اردبیل ادامه دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5F3IA0


ویدیو مرتبط :
نجات زن باردار گرفتار در کولاک و برف در شهرستان هشترود