سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سمینار سلول‌های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، امیرجلال عباسی دبیر اجرایی سمینار سلول‌های بنیادی و دندانپزشکی بازساختی با بیان اینکه این سمینار در بیماری‌های دهان، فک و صورت طی روزهای 10 و 11 دی ماه به همت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز تحقیقات جراحی فک و صورت و ستاد فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: محورهای متعددی از جمله پیوندهای استخوانی و مواد جایگزین استخوان و القا و هدایت بهینه سلول‌های بنیادی جهت جایگزینی بافت‌های از دست رفته در این سمینار مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: استاد برجسته پروفسور رابرت هیل از کشور انگلستان برای سخنرانی در این کنگره حضور خواهند داشت. همچنین از اساتید بنام و ممتاز ایرانی که در زمینه استفاده از سلول‌های بنیادی در دندانپزشکی تحقیقات و تجارب ارزشمندی داشته‌اند بهره خواهیم برد.

دبیر اجرایی این کنگره هدف از برگزاری این سمینار را تبادل اطلاعات و ایجاد مسیری برای گسترش تحقیقات و بهینه سازی چنین مجامع علمی دانست وی با انتقاد از اینکه متاسفانه در برخی از کنگره ها هدف اصلی و علمی آن تحت تاثیر نمایشگاه تجهیزات و خرید و فروش مواد مصرفی دندانپزشکی قرار می‌گیرد، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم که این سمینار به دور از مباحث تجاری باشد و نمایشگاه تجهیزات پزشکی در جهت نام و هدف سمینار باشد.

وی افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد که حضور و شرکت دانشجویان و رزیدنت‌ها در کنگره رایگان باشد. این کنگره دارای حداکثر امتیاز بازآموزی بوده و دارای 15 سخنران مدعو است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IDGWK4


ویدیو مرتبط :
‫سلول های بنیادی‬‎