سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار تهران: هیچ حرکتی نباید موجب ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات شود


به گزارش خبرنگار ایرنا سیدحسین هاشمی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان تهران خطاب به مجریان ارشد انتخابات استان افزود: ما تنها مجری انتخابات هستیم و در این مهم براساس قانون و شرع به هیچ حزب، گروه یا جناحی حق وابستگی نداریم.
وی تصریح کرد: هیچ حرکتی از ما نباید در روند برگزاری انتخابات در ذهن مردم ناامیدی ایجاد کند زیرا این امر خیانت و ظلم به نظام است.
هاشمی خطاب به فرمانداران شهرستان های استان تهران تاکید کرد: با تمام وجود تلاش کنید انتخاباتی درست و سالم برگزار شود و باید به نحوی از صندوق های اخذ رای صیانت کنید که حتی احتمال جابجایی یک رای نیز وجود نداشته باشد.
استاندار تهران با اشاره به احتمال ایجاد صف های طولانی در روز انتخابات در برخی شعب اخذ رای که در مناطق پرتراکم قرار دارند گفت: ممکن است همین تراکم روند شمارش آرا را سخت کند و خستگی مجریان را در پی داشته باشد.
وی با اشاره به لزوم پیش بینی دو یا چند شعبه اخذ رای در مجاورت هم(موازی) در محل های پرتراکم حوزه انتخابیه استان تهران یادآور شد: در مناطق پرجمعیت اگر دو شعبه اخذ رای کنار هم باشند از معطلی مراجعه کنندگان جلوگیری می شود ضمن اینکه با تقسیم آرا بین صندوق های دو شعبه، خستگی یا مشکل خاص احتمالی برای مجریان در روند شمارش آرا ایجاد نمی شود.
نشست ستاد انتخابات استان تهران روز یکشنبه با حضور استاندار، معاون سیاسی و رئیس ستاد، فرمانداران شهرستان ها و سایر اعضای ستاد انتخابات استان در محل استانداری برگزار شد.
استان تهران در مجموع 35 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که 30 کرسی مربوط به حوزه انتخابیه تهران و هر کدام از پنج کرسی دیگر به سایر حوزه های انتخابیه اصلی استان تعلق دارند.
این استان دارای شش حوزه اصلی و 20 حوزه فرعی شامل شهرستان ها و بخش ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود.
تهرام**2079**1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کاهش در آمد مردم آمریکا موجب پیروزی رامنی در انتخابات خواهد شد