فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افزایش همکاری عتبه علوی با بعثهِ مقام معظم رهبری


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرپرست حجاج ایرانی با تبریک انتصاب ایشان به تولیت جدید حرم علوی، اظهار داشت: از زمان آغاز مسؤولیت جدید شما در تولیت حرم علوی، جهت تبادل نظر و همکاریهای مشترک اعلام آمادگی کرده ایم.

وی همکاری و تعامل تولیت حرم علوی را با بعثه مقام معظم رهبری بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته همکاری و تعامل مناسبی را با عتبه شاهد بوده و هستیم و امیدواریم زیرساخت های لازم فراهم شود تا شاهد حضور زایران بیشتری در عراق باشیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر، افزود: سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری در تلاش اند با هدف توسعه زیرساخت ها و افزایش آمار زایران از امکانات و ظرفیت های ایجاد شده توسط تولیت حرم علوی در نجف اشرف جهت رفاه زایران ایرانی در این شهر بیشتر استفاده کند.

وی همچنین جهت همکاری مشترک میان شرکت های خدماتی ایرانی و عراقی اعلام آمادگی کرد و گفت: سازمان حج وزیارت و شرکت خدمات زیارتی شمسا این آمادگی را دارد که با شرکت های عراقی، برخی کارهای مشترک را جهت فراهم کردن زیرساخت های صنعتی در این شهر ایجاد کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
همکاری در برداشت گندم توسط مقام معظم رهبری