ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: اگر به بازیکنان ما اعتقاد نداشتند چرا 5 بازیکن را به تیم امید دعوت کردند؟


یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در مورد شرایط ذوب‌آهن در تعطیلات لیگ برتر گفت: این برنامه‌ای است که از قبل داده‌اند و ما مجبور هستیم با آن کنار بیاییم. در این زمینه کاری از دست‌مان برنمی‌آید، این در حالی است که ما هشت ملی‌پوش داریم و کارمان خیلی سخت است. پنج بازیکن ما امروز می‌رسند، یک بازیکن ما دیروز رسید و دو بازیکن هم فردا به ما اضافه می‌شوند. ما نمی‌توانیم با آنها یکی دو روز بیشتر کار کنیم.

وی در ادامه افزود: یک موضوع دیگر هم برای ما آزاردهنده است. پنج بازیکن از ذوب‌آهن به تیم فوتبال امید کشورمان دعوت شدند، ولی فقط یک نفر از آنها بازی کرد، آن هم به مدت 45 دقیقه. این یک ضربه بزرگ به ذوب‌آهن و بازیکنان این تیم است. انتظار ما این است که وقتی پنج بازیکن از ذوب‌آهن به تیم امید دعوت می‌شوند، حداقل از آنها بازی گرفته شود تا بتوانند خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد: من تعجب می‌کنم که پنج بازیکن از ما دعوت شده، اما از بین آنها فقط یک نفر بازی کرد. اگر کادر فنی تیم امید به این پنج بازیکن اعتقادی نداشت، چرا آنها را دعوت کرد؟! بازی نکردن آنها برای ما جای سؤال دارد و حالا کار سختی برای دیدار با صبا داریم.

گل‌محمدی درمورد دیدار تیمش مقابل صبا اظهار داشت:‌ هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. صبا در زمین خودش نتایج بسیار خوبی گرفته و از لحاظ موفقیت در بازی‌های خانگی بهترین عملکرد را داشته است. دایی از بازیکنان جوان و باتجربه، تیم خوبی ساخته است و باید به او تبریک بگویم. تلاش می‌کنیم تا در این بازی به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازیکنان دعوت شده تیم فوتبال بارسلونا برای بازی با سیتی