سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسمارت کانکتور آپید پرو و امکان به روزریانی لوازم جانبی این دستگاه


اسمارت کانکتور آپید پرو و امکان به روزریانی لوازم جانبی این دستگاه دیجیاتو/ به نظر می آید با عرضه ی iOS 9.3 بتا ۲، بدون سر و صدای خاصی به آیپد پرو ویژگی جدیدی افزوده شده؛ در همین راستا یک توسعه دهنده ی آلمانی با نام «استفان ولفروم» طی توییتی اظهار داشته پس از ارتقا دیوایس مورد بحث به نسخه یاد شده قادر خواهید بود از طریق «درگاه هوشمند» آن -که در اصطلاح «Smart Connector» خطاب می شود- فریمور لوازم جانبی که به این تبلت غول پیکر متصل می گردند را به روز رسانی کنید.

ضمناً ظاهراً خود آقای ولفروم به همین شیوه توانسته کیبرد «Create» لاجتیک اش را آپدیت نماید. ناگفته نماند که در حالت معمول برای به روز رسانی فریمور لوازم جانبی های مذکور لازم است آنها را به یک کامپیوتر مک متصل نمایید، اما درگاه «اسمارت کانکتور» نوعی پورت منحصر به فرد محسوب می شود که حالا بر حسب شواهد موجود قابلیت های جدیدی پیدا کرده.

از سوی دیگر آیپد پرو با دارا شدن چنین ویژگی یک گام دیگر به اهدافی که مدیر عامل کمپانی سازنده اش برای آن تعریف کرده بود نزدیک تر می گردد؛ پیش از این تیم کوک در اظهار نظری گفته بود آیپد ۱۲.۹ اینچی این پتانسیل را خواهد داشت تا به سادگی جای کامپیوترهای شخصی را بگیرد، هر چند که به باور بسیاری از کاربران و کارشناسان این دستگاه با برآورده ساختن چنین دیدگاهی فاصله ی بسیاری دارد.

در این بین بد نیست یادآور شویم کیبرد «Create» لاجیتک تا به حال در ارتباط گیری با آیپد پرو با اشکالات و نواقصی مواجه بوده و امید می رود با فراهم آمدن امکان به روز رسانی فریمور آن این اشکالات رفع شوند.

iOS 9.3 بتا ۲ از دیروز منتشر شده و توسعه دهندگان هم اکنون به آن دسترسی دارند و از جمله مهم ترین ویژگی هایش می توان به وضعیتی ویژه ی شب، و کنترل Center به روز رسانی شده اشاره کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
5 DIY لوازم سریع و آسان مو لوازم جانبی I چگونه می توان مو کلیپس در آموزش لوازم ج