سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه برنامه دستگاه های اجرایی استان تهران برای تحقق اقتصاد مقاومتی


به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران نعمت الله تركی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر عملیاتی شدن برنامه های دستگاه ها در راستای اقتصاد مقاومتی افزود: ‌با توجه به شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب، نشست تدوین برنامه های علمیاتی اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
وی تصریح كرد:‌ در نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در سال 95 كه با حضور استاندار برگزار شد اجرای برنامه های عملیاتی استان متناسب با برنامه های مصوب ملی، طرح ها و پروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی كشور مورد تاكید قرار گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینكه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 94 به ریاست استاندار شكل گرفت اظهار كرد:‌ این ستاد هفت كارگروه تخصصی دارد كه قرار است تا پایان فروردین ماه همه دستگاه ها برنامه های عملیاتی خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به آن ها ارائه دهند.
به گفته تركی در این نشست قرار شد ستاد اقتصاد مقاومتی هر 15روز یكبار به ریاست استاندار تهران و نیز جلسات برخی كارگروه ها همچون كارگروه رفع موانع تولید به طور هفتگی برگزار شود.
به گزارش ایرنا سازمان های جهاد كشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی و صدا و سیما از جمله دستگاه های عضو ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران هستند.
تهرام**2079**7244

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی