«آقای مسروفه» کیست که به شبکه سه می‌آید؟


«آقای مسروفه» کیست که به شبکه سه می‌آید؟باشگاه خبرنگاران/ شبکه سه سیما بزودی میزبان برنامه‌ای با عنوان «آقای مسروفه» است.
وحید ضرابی نسب تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص جدیدترین برنامه خود گفت: «آقای مسروفه» عنوان برنامه‌ای است که قصد داریم تهیه و تولید آن را آغاز کنیم.
وی ادامه داد: «آقای مسروفه» در 60 قسمت 15 دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. تهیه‌کنندگی این کار به صورت مشترک بر عهده من و آقای سعید لطفی است. برای کارگردانی کار نیز درباره چند نفر از دوستان در حال مذاکره هستیم.

ضرابی‌نسب بیان کرد: این مجموعه 60 قسمتی یک کار نمایشی با موضوع رفتارهای غلط اجتماعی در خصوص الگوی مصرف ایرانی‌هاست. در واقع از اهداف این کار نشان دادن رفتارهای ناصحیح ایرانیان در مصرف انرژی است.

وی ادامه داد: «آقای مسروفه» طنزی انتقادی به رفتارهای مصرفی نادرست و مقایسه آن با دیگر جوامع و ارائه راهکار برای تصحیح این موارد است. با توجه به محدودیت‌ منابع انرژی در کشور راه‌حل‌ها و اینکه چه باید کرد و چه نباید کرد به تصویر کشیده می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «لحظه‌های آبی» در پایان گفت: به احتمال زیاد این کار نمایشی بعد از ایام نوروز و با توجه به گرم شدن هوا و نزدیکی به فصل تابستان، همچنین افزایش میزان مصرف آب و برق از شبکه سه سیما پخش می‌شو


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آقای ایکس کیست که مهدی رحمتی میگوید؟ بس ببینید کیست