ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یکه تازی ملی‌پوشان ایران در آسیا/ سه سهمیه المپیک دوچرخه سواری قطعی شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پایان سال 2015 میلادی، تیم ایران با 1655 امتیاز مقتدارانه بر بام آسیا ایستاد و با اختلاف 1053 امتیاز تیم دوم را پشت سر گذاشت. بهترین دوچرخه سوار آسیا صمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز و بهترین تیم باشگاهی نیز پیشگامان کویر یزد شناخته شدند.

چایچی مدیر تیم های ملی در این زمینه گفت: با توجه به نتیجه بدست آمده، ایران توانسته است حداکثر سهمیه المپیک ریو را در جاده کسب نماید. چایچی همچنین اضافه نموده است با توجه به تاکید وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در خصوص تکمیل پیست چوبی استان مازندران مطمئناً در المپیک 2020 ژاپن در پیست نیز سهمیه المپیک دریافت خواهیم کرد.

پس از ایران، قزقستان، ژاپن و کره هر کدام 2 سهمیه را دریافت نمودند و تیم هنگ کنگ تنها با 19 امتیاز اختلاف از تیم کره از گرفتن سهمیه باز ماند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/O1F3SK


ویدیو مرتبط :
ملی پوشان ایران به دنبال کسب سهمیه المپیک