سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون حزب الله: تا پیروزی نهایی به نبرد با تروریست‌ها در سوریه ادامه می‌دهیم


معاون حزب الله: تا پیروزی نهایی به نبرد با تروریست‌ها در سوریه ادامه می‌دهیم

نسیم/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‎الله لبنان تاکید کرد که حزب‎الله تا دستیابی به سرانجام مطلوب به مبارزه با تکفیری ها در سوریه، ادامه خواهد داد

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، شیخ نعیم قاسم این سخنان را در مراسم ترحیم شهدای حملات تروریستی برج البراجنه بیان کرد.
حسین عواد گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه گفت، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم ترحیم شهدای حملات تروریستی برج البراجنه که حزب الله لبنان این مراسم را در مجتمع «شاهد» در جاده فرودگاه بیروت برگزار کرده بود تاکید کرد: آنچه حزب الله انجام داد برای دفع خطر از لبنان بسیار مهم بود. این حزب به تلاش خود تا دستیابی به پایانی خوش ادامه خواهد داد.
شیخ نعیم قاسم گفت: «ما گزینه دفاع از سوریه پایدار را ادامه خواهیم داد و در شرایط کنونی میدان را ترک نخواهیم کرد بلکه به مبارزه خود تا دستیابی به پایانی خوش در پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد. اگر با این تکفیری ها در سوریه مقابله نمی کردیم خطرات بسیار بزرگتری لبنان را تهدید می کرد و نبرد و درگیری به خیابان ها و روستاهای لبنان کشیده می شد و شاهد جابجایی و انتقال خودروهای بمب گذاری شده از روستایی به روستایی دیگر و از نقطه ای به نقطه ای دیگر در پایتخت لبنان و حومه آن بودیم ولی آنچه حزب الله انجام داد، در دفع خطر بزرگتر از لبنان بسیار مهم بود.»
گزارشگر شبکه در ادامه افزود، در مراسمی که علاوه بر خانواده های شهدا، نمایندگان فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس و توده های گسترده مردم ضاحیه در آن شرکت کرده بودند، شیخ احمد قبلان مفتی برجسته جعفری در آن سخنرانی کرد و در سخنانش از دولت لبنان خواست در نبرد با تروریسم تکفیری در کنار دمشق باشد.
شیخ احمد قبلان گفت: «همان طور که لبنان نمی تواند دنباله اسرائیل باشد همان طور هم نمی تواند به یک ایالت متعلق به تکفیری ها تبدیل شود و بر همین اساس ضروری است که دولت لبنان توجه داشته باشد که باید بخشی از جنگ دمشق و منطقه علیه همه اشکال و ساختارهای تکفیری باشد.»
گزارشگر شبکه در پایان گفت، در این مراسم علاوه بر عزاداری برای امام حسین (ع)، برای شهدای حادثه برج البراجنه هم عزاداری شد.


ویدیو مرتبط :
لحظه پیروزی حزب الله در تپه های موسی حوالی قلمون + نبرد