سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت 20 داعشی در موصل


ایرنا/ نیروهای پیشمرگ کرد امروز شنبه طی عملیاتی 20 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش را در موصل واقع در شمال عراق به هلاکت رساندند.

خبرگزاری آلمان به نقل از یک مقام نظامی نیروهای پیشمرگ کرد، از هلاکت حاجی حسن العفری سرکرده شاخه نینوای این گروهک تروریستی به همراه چهار نفر از همراهانش در میان کشته شدگان خبر داد.
بر اساس این گزارش، نیروهای پیشمرگ کرد این افراد را در 120 کیلومتری شمال غرب موصل به هلاکت رسانده اند.
سامی العارضی فرمانده تیپ سوم نیروهای مبارزه با تروریسم عراق امروز اعلام کرد که نیروهای تیپ نهم ارتش عراق، شمال شهر الرمادی را از اشغال داعش پاکسازی کرده اند.
وی با عنوان این مطلب تاکید کرد که چیزی تا آزادسازی مقر فرماندهی عملیات الانبار واقع در شمال این استان باقی نمانده و بین نیروهای عراقی و این مقر تنها رود فرات قرار دارد.
همچنین او با اشاره به تلاش بی وقفه نیروهای عراقی برای پاکسازی کامل استان الانبار از اشغال گروهک تروریستی داعش، افزود: گروهک تروریستی داعش اکثر ساختمان ها و مبانی داخل مقر فرماندهی عملیات الانبار را نابود کرده است.
شب گذشته نیز در ادامه پیشروی های نیروهای مشترک عراقی، شامل ارتش و نیروهای مردمی الحشد الشعبی و عشایر مسلح الانبار، این نیروها وارد پایگاه نظامی الورار شده و آن را از اشغال تروریست های داعش آزاد ساختند.
در همین حال جنگنده های عراقی در طول روز جمعه نیز بارها مواضع داعش را در منطقه عملیاتی الرمادی هدف حمله های خود قرار دادند.
ارتش و نیروهای مردمی عراق طی روزهای گذشته عملیات آزاد سازی شهر الرمادی را آغاز کردند.
گروه تروریستی داعش از 19 خرداد سال گذشته تاکنون بخش هایی از شمال و غرب عراق را به اشغال خود درآورده و مرتکب جنایات زیادی در این کشور شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هلاکت داعشی ها توسط نیروهای پیشمرگه در نزدیکی سد موصل