سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



عکس/نجات معجزه‌آسای راننده پراید از میان میلگرد‌های زمین گودبرداری شده


سلامت نیوز: راننده یک دستگاه خودروی پس از سقوط به داخل یک ساختمان نیمه کاره به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش سلامت نیوز،باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:صبح امروز ساعت 08:49 صبح طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط یکدستگاه خودرو پراید در یکباب ساختمان نیمه کاره واقع در شهریار،شهرک صدف،انتهای خیابان توحید،روبروی مرکز فنی و حرفه ای خواهران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده شد؛ یکدستگاه خودرو پراید به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و داخل یک ساختمان نیمه کاره سقوط کرده است.

با تلاش آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو مذکور با جرثقیل به داخل خیابان منتقل و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

خوشبختانه راننده خودرو به طرز معجزه‌ آسایی از مرگ نجات یافت.


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای راننده پراید