فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امید توام با نگرانی از آماده سازی شهر آفتاب برای نمایشگاه کتاب


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام نیا، افزود: فهرستی از اقدامات و امکانات لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب به شهرداری ارائه شده است.
وی اظهار داشت: از نظر آماده سازی و راه اندازی ایستگاه متروی شهر آفتاب در زمان تعیین شده، نگرانی وجود ندارد و حتی تجهیزات لازم از ایستگاه های دیگر به کمک این ایستگاه آورده شده است.
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب ادامه داد: در نظر داریم بنا به پیشنهاد ستاد برنامه ریزی نمایشگاه از شهرداری تهران درخواست کنیم تا از ایستگاه آزادگان در خط 3 مترو تهران نیز برای حمل و نقل استفاده شود و در روزهای برگزاری نمایشگاه از آن ایستگاه تا شهر آفتاب خط تاکسی و اتوبوس راه اندازی کند.
وی افزود: بنا داریم در داخل مجموعه شهر آفتاب هم برای جابجایی بازدیدکنندگان از 80 دستگاه تاکسی برای عموم و 20 دستگاه ماشین های برقی (شاتل) برای معلولان و سالمندان استفاده کنیم.
شهرام نیا، همچنین گزارشی از روند تهیه و تامین سازه های نمایشگاهی برای بخش های مختلف ارائه کرد و پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه را قابل قبول دانست.
نخستین جلسه ستاد برنامه ریزی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور مدیران کمیته های مختلف، اعضای کمیته نظارت و مشاوران رئیس نمایشگاه در محل شهر آفتاب برگزار شد.
اعضای ستاد برنامه ریزی نمایشگاه ضمن حضور در شهر آفتاب و بازدید از قسمت های مختلف آن، روند ساخت و ساز و آماده سازی این مجموعه را برای برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9022**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و موکت در نمایشگاه شهر آفتاب