فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دبیر انجمن روابط عمومی ایران: ارتباطات عامل توسعه جامعه است


به گزارش ایرنا، میرزابابا مطهری نژاد روز یکشنبه در همایش 'جایگاه روابط عمومی در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر' در اصفهان افزود: زندگی اجتماعی انسان از چهار رکن فرهنگ و ارتباطات، اقتصاد، سیاست و حقوق برخوردار است.
وی با بیان اینکه مهمترین رکن زندگی اجتماعی انسان، فرهنگ و ارتباطات است، اظهار کرد: برای برقراری ارتباطات نیاز به مظاهر فرهنگی داریم.
مطهری نژاد با بیان اینکه باید مظاهر فرهنگ را بدرستی شناسایی و در عرصه ارتباطات از آنها استفاده کنیم، گفت: شناخت مظاهر فرهنگی به مطالعه و ممارست نیاز دارد.
دبیر انجمن روابط عمومی ایران تصریح کرد: فکر و بینش، ارزشها، الگوهای رفتاری و نمادهای کلامی و غیرکلامی، چهار لایه مولفه های فرهنگ جامعه محسوب می شود.
وی با بیان اینکه 'شهروند' از فرآیندهای جامعه مدرن محسوب می شود، خاطرنشان کرد: شهروند به کسی گفته می شود که در جامعه مسوولیت می خواهد و مسوولیت می پذیرد.
مطهری نژاد گفت: شهروند برخاسته از نگرش عقلانی به قانون و حقوق افراد جامعه است.
دبیر انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به اهمیت ارتباطات خاطرنشان کرد: با نگاهی به مسائل فرهنگی متوجه کمبودهای فرهنگی زیادی در جامعه می شویم که باید به دنبال دلیل عدم پاسخگویی به نیازهای فرهنگی باشیم.
وی گفت: در نگاه به مولفه شهروند و حقوق شهروندی، کار فرهنگی باید سرمایه اجتماعی و مسوولیت اجتماعی بیافریند.
دبیر انجمن روابط عمومی ایران گفت: توسعه فعالیت روابط عمومی ها به سرمایه های اجتماعی نیاز دارد.
مطهری نژاد با بیان اینکه حقوق شهروندی با مفهوم و نگرش آن در قرن 20 تفاوت بسیار دارد، تصریح کرد: حقوق شهروندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دارای حوزه های مختلفی است.
وی افزود: در کنار حقوق مدنی، سیاسی و اجتماعی، حقی هم به نام حقوق فرهنگی وجود دارد.
دبیرکل طرح ملی نهضت الگوسازی اقتصاد مقاومتی نیز در این نشست از افتتاح نخستین شعبه کنفدراسیون فرهنگ و اقتصاد در اصفهان خبر داد.
پرویز عطایی بدون توضیح بیشتر در باره این کنفدراسیون افزود: فرهنگ و هنر بدون پایه اقتصاد به موفقیت دست پیدا نمی کند.
وی با بیان اینکه اصفهان شهر هنر، دانش و توانمندی است، گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است در هیچ جای دنیا وجود ندارد.
عطایی با بیان اینکه باید بیش از پیش قدر نظام اسلامی را بدانیم، گفت: در دنیای آشفته امروز می توان ارزش امنیت و آرامش موجود در کشور را بخوبی درک کرد.
همایش یکروزه 'جایگاه روابط عمومی در توسعه اقتصاد، فرهنگ و هنر' با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و خصوصی اصفهان در سالن همایش های مجموعه سیتی ستنر اصفهان برگزار شد.
بررسی تاثیر متقابل اقتصاد بر فرهنگ و هنر و تاثیر روابط عمومی های فعال در مقوله اقتصاد و امور فرهنگی در زمره اهداف این همایش یکروزه بود.
6027/7150

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اکسین برگزیده ارتباطات الکترونیکی سمپوزیوم روابط عمومی