سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری باند کلاهبرداران رمال در بوشهر


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده در شرح جزییات عملیات پلیس شهرستان اظهار داشت: واحد گشت کلانتری 11 شهر بوشهر در حین گشت‌زنی در خیابان یادگار امام (ره) این شهر به خودرو پژو مشکوک و آن را متوقف می‌کند.

وی اضافه کرد: پس از کشف مقادیری زیورآلات از این خودرو و ضد و نقیض‌گویی‌های راننده، خودرو و راننده به کلانتری منتقل شدند.

عرب‌زاده افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم دستگیرشده به هویت «ر» اهل یکی از شهرهای شمال شرق کشور است که به همراه دو نفر همدستش تحت پوشش کمک‌های خیرخواهانه وارد خانه شهروندان شده، پس از جلب اعتماد آنان زیورآلات و طلاجات آنان را به سرقت می‌بردند.

وی بابیان اینکه یکی از همدستان این متهم بلافاصله در شهر گناوه شناسایی و دستگیر شد به شگرد این افراد اشاره کرد و بیان داشت: این متهمین سه واحد مسکونی در شهر گناوه اجاره و اجناس کم‌ارزش و بنجول را از بازار گناوه خریداری کرده سپس در شهر بوشهر با مراجعه به منزل شهروندان به‌عنوان افراد خیر اجناس را در اختیار خانم منزل قرار داده تا به نیازمندانی که می‌شناسد هدیه دهد.

عرب‌زاده در ادامه بیان کرد: پس از اعتماد ساکنین منزل به کلاه‌برداران به‌ظاهر خیر آنان به شیوه رمالی و فالگیری و حل مشکلات اقدام به سرقت طلا، زیورآلات و اشیا قیمتی منزل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بابیان اینکه دستگیرشدگان تاکنون 5 فقره سرقت طلا و زیورآلات در شهرهای دیلم و بوشهر اعتراف کرده‌اند اظهار داشت: احتمال کلاه‌برداری‌های بیشتر این افراد در سایر شهرهای استان و کشور وجود دارد.

وی گفت در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی انگشتر،تک‌پوش، گوشواره، گردنبند، پلاک، زنجیر، ساعت مچی و تلفن همراه و اقلامی دیگر کشف‌ شده است.

این مقام انتظامی توصیه کرد شهروندان مشکلات خود را با تعقل، تدبیر، همت، تلاش و توکل به خداوند چاره‌اندیشی کنند و از اعتماد به افراد رمال، سودجو و کلاه‌بردار خودداری کنند.

انتهای پیام/2255/ک

http://fna.ir/6UMOZU


ویدیو مرتبط :
باند کلاهبرداران خانوادگی