سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



دکتر سلام/ فوري ترين راه رفع مسموميت در خانه


  X  

دکتر سلام/ فوري ترين راه رفع مسموميت در خانه

مجله پزشکي دکتر سلام/ سير به دليل دارا بودن خواص بسيار، کاربرد دارويي نيز دارد اين گياه خاصيت ضد باکتريايي، ضد ويروسي و ضد قارچ دارد و قادر است به محض وارد شدن ماده اي مسموم و يا آلوده با آن مبارزه کند و سيستم ايمني بدن را تقويت کند.
اگر به مسموميت دچار شده ايد دارچين بخوريد. مطالعات اخير محققان نشان مي دهد اگر در خانه دارچين نداشتيد يک حبه سير بخوريد.دانشمندان در بررسي هاي جديد خود نشان دادند که يک حبه سير هم مي تواند به رفع مسموميت شما کمک کند. محققان مي گويند اين گياه پر عطر يک داروي ضد مسموميت و ضد باکتريايي است و در شرايط اضطراري مي تواند به مبتلايان اين مشکل کمک زيادي کند.
بررسي ها نشان مي دهند، خوردن سير در درمان بيماري ها بردند و اينکه مصرف سير 100 برابر بهتر از مصرف آنتي بيوتيک هاست. به خصوص در درمان نوعي بيماري روده‌اي، خوردن سير را بيش از دو آنتي بيوتيک رايج براي مبارزه با باکتري روده به نام campylobacter توصيه کرده اند.
گفتني است؛ ترکيب موجود در سير اين اطمينان را به ما مي دهد که غذاهاي آماده در بازار را مصرف کنيم و همچنين مي توانيم از آن به عنوان يک ماده نگهدارانده براي افزايش نگهداري مواد غذايي بسته بندي شده مانند سالاد سيب زميني و پاستا و در فروشگاه هاي پروتيني به کار رود و اگر با خوردن مواد غذايي دچار نفخ و يا مسموميت شديد کافي است يک حبه سير بخوريد.


ویدیو مرتبط :
دکتر سلام 86 | دانلود کلیپ سیاسی طنز دکتر سلام 86