ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چرا محمدي از تيم ملي خط خورد؟


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 14:35

چرا محمدي از تيم ملي خط خورد؟

ورزش 3/ ميلاد محمدي يکي از 26 بازيکن دعوت شده به اردوي تيم ملي بود! اما حق حضور در اردوي تيم ملي را ندارد و به جاي او ميثم مجيدي با ملي پوشان تمرين خواهد کرد.
ظاهرا ميلاد محمدي به خاطر همراهي تيم راه آهن در بازي با سپاهان از اردوي تيم ملي خط خورده است!
پيش از اعلام ليست تيم ملي گفتماني بين کي روش و مهدي تاج رد و بدل شده و در آخرين بحث و تبادل نظر قرار شده بود 13 آبان آخرين حضور ملي پوشان در مسابقات باشگاهي باشد و ملي پوشان بعد از يک روز استراحت مهياي حضور در تمرين تيم ملي شوند. بر همين اساس اين ذهنيت وجود داشت که سازمان ليگ برتر برنامه بازي سپاهان – راه آهن را روز دوازدهم آبان تدوين کند که چرا سيزدهم آبان بايد ذوب آهن – پرسپوليس بازي مي کردند!
از آنجايي که راه آهن روز نهم آبان در اصفهان با ذوب آهن بازي کرده بود غير طبيعي بود که سه روز بعد از اين بازي يک بازي سنگين را در برابر سپاهان پشت سر بگذارد. به همين خاطر سازمان ليگ برتر بازي سپاهان – راه آهن را روز چهاردهم آبان طرح ريزي مي کند. اين در حالي بود که کي روش به تاج گفته بود اگر ميلاد محمدي چهاردهم آبان راه آهن را در بازي با سپاهان همراهي کند خط مي خورد و اين چنين هم شد.
اينجا يک سوال مطرح است که گناه راه آهن و ميلاد محمدي چيست که سازمان ليگ برتر تاريخ برگزاري بازي را روز چهاردهم آبان تعيين کرد و آيا اين خواست منطقي بود که از راه اهن خواسته شود که به ميلاد محمدي در بازي با سپاهان بازي ندهد؟ راه آهن با کمبود بازيکن مواجه است و طبيعي بود که از ميلاد محمدي در بازي با سپاهان استفاده کند. اين حق طبيعي باشگاه راه اهن بود از ميلاد محمدي در بازي با سپاهان استفاده کند چون ميلاد محمدي بازيکن راه آهن است و از اين باشگاه پول مي گيرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اگر خط امام تحریف شود، ملت سیلی خواهد خورد!