فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داوری بخش دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فردا انجام می‌شود


محمد ناصری دبیر پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون داوری نهایی بخش رمان با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: قرار بود عصر روز گذشته جلسه نهایی داوری این دو شاخه برگزار شود اما با توجه به درگذشت برادرزاده آقای گلعلی بابایی این جلسه با تاخیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: سه داور با نام‌های گلعلی بابایی، محمد علی قربانی و علی اصغر جعفریان این بخش را داوری می‌کنند و با توجه به این اتفاق و عدم حضور آقای بابایی جلسه نهایی صبح فردا از ساعت 10 تا 11 صبح برگزار می شود.

دبیر پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی‌پور در پایان سخنان خود به بخش رمان نوجوان اشاره کرد و گفت: در این بخش تعداد یک‌هزار و 272 اثر مورد بررسی قرار گرفت که 51 اثر از این تعداد به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. این آثار در حال حاضر در دست داوران است و قرار است که نامزدهایی نهایی را اعلام کنند.

گفتنی است، در این بخش مجموعاً 93 اثر اعم از 37 اثر ویژه بخش رمان با موضوع دفاع مقدس و 56 اثر با موضوع انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. 18 اثر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که در نهایت شش اثر به عنوان نامزد نهایی معرفی خواهد شد.

کتاب سال شهید حبیب غنی پور به همت امیرحسین فردی بنیانگذاری شده و از سال 1376 هر ساله اهدا می‌ شود. این جایزه توانسته است در میان علاقه‌مندان به ادبیات جایگاه خوبی را در طی سالهای متمادی فعالیت خود کسب کند. هر سال در اسفند ماه که سالگرد درگذشت حبیب غنی پور در سن 20 سالگی و در جبهه دفاع از کشور بوده است، این مراسم به یاد و نام وی برگزار می شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TA4HP0


ویدیو مرتبط :
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس