گلایه وزنه‌بردار ملی‌پوش از فدراسیون: به تنهایی دنبال کارهای درمانم هستم


وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران گفت: 6 ماه است به تنهایی دنبال کارهای درمان دستم هستم و زمانی که می‌گویم حداقل یک نفر را دنبال من بفرستید تا کارهایم را انجام دهد جواب می دهند، وظیفه فدراسیون نیست.

سعید محمدپور در گفتگو با ایسنا درباره اینکه به تنهایی کارهای خود را برای عمل جراحی پیگیری می کند، بیان کرد: اول گفتند باید در آلمان عمل شوم بعد دوباره گفتند که عمل جراحی در ایران انجام خواهد گرفت. البته خودم نیز راضی ام که در ایران باشم زیرا در آلمان کسی نیست و اذیت می شوم. وقتی هم به علی مرادی می گویم چرا انجام عمل جرای من اینقدر طول کشید، می گوید" تشخیص اول پزشک اشتباه بوده است" در حالی که اولا باید چند پزشک من را معاینه می کردند تا یکی از آنها تشخیص درست می داد. با این حال این اتفاق افتاده اما الان حدود سه ماه است که مشخص شده من باید جراحی شوم پس چرا دوباره هر روز جلسه می گذارند. انجام عمل جراحی نیاز به هزینه و هماهنگی دارد، کار ها را انجام دهند تا عمل جراحی شوم.

او ادامه داد: بعد از اعتراض هایی که داشتم دو جلسه گذاشتند و من نیز امیدوار شدم که آنها پیگیر هستند اما باز هم همان آش است و همان کاسه. زیرا 6 ماه است که من به تنهایی به دنبال کارهایم هستم. پدرم می گوید وقتی 6 ماه است دنبال کارهایم هستم اما نتیجه نمی گیرم به فدراسیون بگویم یک نفر دنبال من بیاید تا کارها انجام شود. وقتی به دکتر باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون این موضوع را می گویم، جواب می دهد که من راننده نیستم و وظیفه فدراسیون نیست. درست است او راننده نیست اما پزشک فدراسیون که هست. حداقل یک نفر را دنبال من بفرستند تا من را نزد پزشک ببرد. خودش نیز بیاید تا مشخص شود مشکل من چه چیزی است. زمانی که دستم در آتل بود و حتی نمی توانستم تکانش دهم خودم با یک دست رانندگی می کردم و به پزشک مراجعه می‌کردم.

محمد پور با گلایه از توجه نکردن به او تصریح کرد: من سه روز پیش برای مشخص شدن وضعیتم نزد دکتر کامرانی رفتم و پس از چند ساعت معطلی ساعت 9 شب به من گفت عمل جراحی من سخت است و به تنهایی نمی تواند آن را انجام دهد اگر همکارش قبول کند به همراه او این کار را انجام می دهد ، سپس من را به همکارش معرفی کرد که همان موقع نزد آن پزشک رفتم اما 30 نفر جلوتر از من بودند، چون از ظهر دنبال کارهایم بودم و باید تا ساعت 12، یک نیمه شب منتظر می ماندم، دیگر نتوانستم و برگشتم.

او افزود: من حتی برای گرفتن یک عکس سی تی اسکن 5 ساعت معطل می شوم زیرا آشنایی ندارم اما اگر دکتر فدراسیون بیاید و اگر آشنایی دارد مطمئنا معطل نمی شوم و می‌تواند کمک کند تا زودتر کارهای من انجام گیرد اما می گوید وظیفه فدراسیون نیست. برای بهداد که واقعا هم حقش بود 5-6 نفر از جمله دکتر باقری فیزیوتراپ، سرپرست اردو و کارمند فدراسیون دنبالش بودند اما چرا الان که به من می‌رسند وظیفه فدراسیون نیست. چرا برای من هم نباید کاری انجام دهند و الان دکتر باقری به من می گوید وظیفه اش نیست و سلیمی خودش او را دعوت کرده است در حالی که شک ندارم که سلیمی او را دعوت نمی کرد و آنها برای نشان دادن خود می رفتند.

او با اشاره به جلسه ای که با رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری داشت، تصریح کرد: قرار بود دو روز قبل ساعت سه و نیم تا چهار عصر فدراسیون باشم و با دکتر باقری صحبت کنم ،طبق ساعت آنجا بودم و تا ساعت 6 منتظر شدم اما نیامد. زمانی که به خانه رسیدم با من تماس گرفته که در ترافیک بودم و من نمی دانم جریان واقعا چیست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دعوت فدراسیون وزنه برداری از دو وزنه بردار برای اردوی ت