فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«بادیگارد» از مرز ۲میلیارد عبور کرد/ «پنجاه کیلو آلبالو» به مرز ۳میلیارد رسید


به گزارش خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس، با توجه به اقبال خوب مخاطبان از فیلم های سینمایی در ایام تعطیلات نوروز  همه فیلم های اکران نوروزی (من سالوادور نیستم، ابد و یک روز، بادیگارد، کفش هایم کو، خشم و هیاهو و پنجاه کیلو آلبالو) مورد توجه علاقمندان به سینما قرار گرفته و نسبت به سال گذشته فروش قابل توجهی را برای هریک از فیلم ها شاهد هستیم.

امیر قطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش دو فیلمی که توسط این دفتر پخش می شود گفت: شب گذشته تمام فیلم های سینمایی در سانس فوق العاده به نمایش درآمدند و اکثر سالن ها تا ساعت 3 بامداد نمایش فیلم داشتند. فیلم سینمایی بادیگارد به فروش 2 میلیارد و 120 میلیون تومان در تهران و شهرستان دست یافت که سهم تهران فیلم 1 میلیارد و 520 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 600 میلیون تومان رسید .

وی درباره فروش فیلم «ابد و یک روز» هم گفت: فروش فیلم ابد و یک روز در تهران به 1 میلیارد و 380 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 430 میلیون تومان دست یافت . فروش کل فیلم 1  میلیارد و 810 میلیون تومان بود.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش فیلمسازان مولود رسانه درباره فروش فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: فیلم با فروش بسیار خوبی مواجه شده است و فروش فیلم در تهران و شهرستان به مرز 8 میلیارد تومان نزدیک شده است که با احتساب فروش امشب حتما از مرز 8 میلیارد تومان عبور خواهد کرد. فیلم بیش از 110 سالن سینما در اختیار دارد

وی درباره فروش فیلم کفش هایم کو گفت:  فیلم سینمایی «کفش هایم کو» فیلم تجاری نیست اما نسبت به فیلم های سال گذشته فروش قابل قبولی داشته و تاکنون به فروش 210 میلیون تومان رسیده است و 17 سالن سینما در تهران در اختیار دارد و در شهرستان ها هنوز اکران نشده است. 

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش فیلم کمدی «پنجاه کیلو آلبالو» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلم با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است و شب گذشته (12 فروردین ماه) در تهران به فروش 250 میلیون تومان رسیدیم. فیلم در مدت اکران در تهران به فروش 2 میلیارد و 364 میلیون تومان و در شهرستان به 610 میلیون تومان فروش دست یافته است.

وی درباره سالن های سینمایی که فیلم در اختیار دارد توضیح داد: «پنجاه کیلو آلبالو» در تهران 26 سالن سینما و در شهرستان 16 سالن سینما در اختیار دارد.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
پنجاه کیلو آلبالو