سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهید قنطار پایه‌گذار مقاومت مسلحانه در بلندی‌های جولان


"امین حطیط" کارشناس مسائل سیاسی لبنانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم عوامل ترور شهید "سمیر قنطار" را برشمرده و گفت: عوامل متعددی باعث شد تا دشمن صهیونیست دست به چنین اقدامی بزند، اولین عامل پیشینه نوع برخورد شهید سمیر قنطار با رژیم صهیونیستی و اقدامات او در برابر این رژیم است، عامل دوم نیز فعالیت های اخیر سمیر قنطار در سوریه و به ویژه بلندی های اشغال جولان بود.

قنطار تهدیدی جدی برای صهیونیست‌ها

وی ادامه داد: سمیر قنطار مقاومت مسلحانه سوری در بلندی های اشغال شده جولان را پایه ریزی کرد، هنگامی که او در سال 2007 از اسارت آزاد شد صهیونیست ها اعلام کردند که با آزادی قنطار طعم ذلت و اهانت را چشیده اند، آنان سمیر قنطار را به دلیل فعالیت هایش در بلندی های اشغال شده جولان و ساماندهی مقاومت مسلحانه در آن، تهدیدی جدی برای خود می دیدند.

امین حطیط در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسائلی که ذکر شد دست به دست هم دادند تا رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایتی بزند، همچنین صهیونیست‌ها گمان می کنند که مقامت در سوریه گرفتار جنگ شده و به این اقدام آنان پاسخ سریع و دردناکی نخواهد داد.

محاسبات اشتباه صهیونیست ها

وی با تاکید بر اشتباه محاسباتی رژیم صهونیستی در به شهادت رساندن سمیر قنطار گفت: صهیونیست ها در محاسبات خود سخت دچار اشتباه شده اند زیرا حزب الله با وارد شدن به جبهه سوریه، جبهه خود در لبنان را ترک نکرده است و باید گفت که نیروهای آموزش دیده برای جنگ در سوریه با نیروهایی که برای رویارویی با صهیونیست ها آموزش دیده اند متفاوت هستند، به ویژه یگان های موشکی که مختص هدف قرار دادن سرزمین های اشغال هستند.

وی در پایان تاکید کرد، اشتباه محاسباتی صهیونیست ها باعث خواهد شد تا ضربه بسیار سختی از حزب الله دریافت کنند.

«سمیر قنطار» آزاده معروف لبنانی که بعد از سپری کردن حدود سه دهه اسارت در جریان تبادل اسرای لبنانی با رژیم صهیونیستی در سال 2008 آزاد شده بود،شب شنبه در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر "جرمانا" در حومه جنوبی دمشق به شهادت رسید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیمه‌های شب شنبه یک ساختمان در شهر "جرمانا" در حومه جنوبی دمشق را بمباران کردند که در پی آن سمیر قنطار آزاده لبنانی و شماری از شهروندان سوری به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
بمباران بلندی های جولان توسط اسرائیل