ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کسایی‌پور: وضعیت آفاق مشخص نیست/ مقابل دانشگاه آزاد به برخی اتفاقات غیرفنی باختیم


محمد کسایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست 85 بر 86 تیمش مقابل دانشگاه آزاد در بازی دوم پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: بازی سخت و حساسی بود. در کوارتر نخست، عملکرد خوبی داشتیم ولی در کوارترهای پایانی اتفاقات فنی و غیرفنی افتاد که باعث شد ببازیم. همین اتفاقات در لحظات پایانی تعیین کننده برنده یک دیدار است.

سرمربی شهرداری اراک گفت: بازیکنان خارجی تیم عملکرد قابل قبولی داشتند و در کنار سایر بازیکنان تلاش کردند اما متأسفانه از دقیقه 2 بازی،‌ حامد آفاق را به دلیل مصدمیت پا از دست دادیم. حضور او در دیدارهای بعدی هنوز مشخص نیست و باید پزشک تیم در این مورد نظر بدهد.

کسایی‌پور ادامه داد: همه تیم‌ها از جمله شهرداری اراک یا دانشگاه آزاد در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌آیند. ما نقاط ضعفی در بازی‌های قبلی داشتیم که باخت ما را رقم زد. در فرصت باقی‌مانده تا دیدار بعدی روی این نقاط ضعف کار می‌کنیم تا با برطرف کردن آنها به پیروزی برسیم.

نتیجه بازی شماری این دو تیم، 3 بر 2 به سود شهرداری اراک است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نتیجه پرونده وقف دانشگاه آزاد مشخص شد