ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازی تراکتور و استقلال نابود می‌شود؟


جام نیوز/ سعید مظفری‌زاده در آخرین داوری‌اش که با داربی 78 پایتخت مقارن شده بود، نهایت احتیاط را به کار گرفت و سعی کرد تا جایی که می‌تواند بازی را از سکه بیندازد.
سعید مظفری‌زاده در آخرین داوری‌اش که با داربی 78 پایتخت مقارن شده بود، نهایت احتیاط را به کار گرفت و سعی کرد تا جایی که می‌تواند بازی را از سکه بیندازد. او پس از مسابقه متهم شد به اینکه می‌خواسته یک «صفر- صفر» از دل این بازی دربیاورد و کاری کند که روز رفتن او، هر دو طرف به نوعی راضی باشند؛ شائبه‌ای که نوع قضاوت او به آن دامن زد. حالا هم ممکن است محسن قهرمانی همین سیاست را در پیش بگیرد و برای فراهم کردن بستر یک خداحافظی بی‌حاشیه، بازی استقلال و تراکتورسازی را قربانی کند؛ مسابقه‌ای که معمولا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ ایران از کار درمی‌آید و نیاز به کمی جسارت از سوی تیم داوری دارد.
آیا قهرمانی در چنین شرایطی از آمادگی فنی و روحی کافی برای سوت زدن این بازی برخوردار است؟ تازه یادمان باشد داوری که خودش اعلام می‌کند در پایان مسابقه بازنشسته خواهد شد، هراسی هم از مجازات بابت اشتباه‌های احتمالی ندارد و حتی نسخه معروف «چهار جلسه محرومیت» هم او را نخواهد ترساند!

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫به مناسبت بازی استقلال و تراکتور که به دربی ایران شهرت دارد یکی از گل های فرهاد مجیدی به تراکتور‬‎