ماشین شناس/ «سوبارو» در حال کار روی یک خودروی اسپرت هیبریدی


ماشین شناس/ «سوبارو» در حال کار روی یک خودروی اسپرت هیبریدیپدال/ بر طبق آخرین شایعاتی که از ژاپن به گوش می‌رسد، گویا سوبارو در حال کار روی یک خودروی اسپرت موتور وسط است.

به گفته یک منبع داخلی در مصاحبه با وب‌سایت Car and Driver، سوبارو در حال آزمایش یک نمونه از یک خودرو موتور وسط در مرکز تحقیقات توشیگی در ژاپن است. اطلاعات درباره پیشرانه خودرو چندان قوی نیست؛ اما آن‌طور که از منبع به گوش می‌رسد، خودروی جدید یک نمونه اصلاح‌شده سوبارو BRZ است که با یک موتور توربوشارژر تخت و دو موتور الکتریکی در کنارش، تولید خواهد شد.
موتور اصلی وظیفه به حرکت درآوردن چرخ‌های عقب را بر عهده دارد و دو موتور الکتریکی نیز چرخ‌های جلو را حرکت می‌دهند. این تنظیمات به شما یک عملکرد فوق‌العاده را در یک خودرو با سیستم چهارچرخ محرک اعطا می‌کند. همچنین به کمک سیستم تورک وکتورینگ (اعمال گشتاورهای متفاوت روی هرکدام از چرخ‌ها)، هدایت و هندلینگ خودرو بسیار پیشرفته و بهبودیافته به نظر خواهد رسید.

موضوعی که در اینجا هنوز روشن نشده است، این است که آیا سوبارو در پی ساخت یک محصول جدید و متفاوت است یا به گفته خود کمپانی در حال ارائه یک کانسپت اسپرت جدید برای دو سال آینده است. این شرکت ابتدا بازخورد مصرف‌کنندگان را دریافت خواهد کرد و اگر بازخوردها مثبت و قابل‌اعتماد بود، چراغ سبز برای تولید آن روشن خواهد شد.
اگر این یک محصول برای قرار گرفتن در خط تولید کارخانه باشد، احتمالاً بر پایه پلتفرم جدید سوبارو خواهد بود که اوایل همین هفته معرفی شد. به گمان وب‌سایت Car and Driver این خودرو به موتور توربوشارژر 1.6 لیتری مجهز خواهد بود که توان تولید 330 اسب بخار را خواهد داشت.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: پدال


ویدیو مرتبط :
خودروی هیبریدی