سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سارقان یك دامداری در زرندیه دستگیر شدند


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در روزهای پایانی سال گذشته، یك دامدار از توابع زرندیه در تماس با مركز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام كرد كه احشامش مورد سرقت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با اعزام تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی به محل و در بررسی موضوع مشخص شد كه در طول شب سارقان به محل نگهداری احشام مراجعه و با بستن دست و پای نگهبان دامداری، اقدام به سرقت یكصد راس گوسفند كردند.
سرهنگ سپهوند اضافه كرد: با شروع تحقیقات تخصصی كارآگاهان، سرانجام سارقان شناسایی و مشخص شد كه احشام در منطقه ای در استان قم نگهداری می شوند.
وی بیان كرد: با مشخص شدن محل نگهداری احشام و در هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و در عملیاتی سارقان كه سه نفر بودند، دستگیر و احشام سرقت شده از آنان كشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: در بازجویی های مقدماتی، سارقان اعتراف كردند كه به علت اختلاف حسابی كه با فرد شاكی داشتند، برنامه سرقت را طراحی و تعدادی از احشام را نیز به فروش رسانده اند.
وی افزود: سارقان با تكمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.
شهرستان زرندیه به مركزیت زرندیه بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد.
7108/3078/6013/ 1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند