ویسی: یک عکس سه در چهار هم از ما چاپ نشد/ یک امتیاز هم برای ما خوب است


سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید در هفته‌های باقی مانده لیگ برتر بازهم صدر جدول این رقابت‌ها دست به دست می‌شود.

به گزارش ایسنا- منطقه آذربایجان شرقی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد گفت: بازی بسیار سخت و حیاتی‌ای مقابل گسترش فولاد داریم و باید با برنامه به میدان برویم و به سه امتیاز برسیم. چند تیم به دنبال سهمیه‌ آسیایی هستند و هدف امروز ما با اول فصل خیلی فرق کرده است. گسترش فولاد شناور بازی می‌کند و این مسئله باعث می‌شود که بازی ما هم خوب شود. به دنبال سه امتیاز هستیم و اگر بازی پیچیده شود هم یک امتیاز نتیجه خوبی است. اگر بخواهیم سفت و سخت در کورس قهرمانی باشیم، باید سه امتیاز را کسب کنیم. تا الان خوش شانس بودیم و خدا هم با ما بوده که توانستیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

او درباره برنامه فصل آینده‌اش گفت: برای هر مربی پیشنهادات مختلفی وجود دارد و برای فصل آینده در وهله اول به فکر استقلال خوزستان هستم و اگر این تیم نشد به سایر پیشنهادات فکر می‌کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه بختیاری زاده گفته بردن گسترش فولاد ساده است، چیست، گفت: گسترش فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ خصوصا در فاز حمله است و اینکه بختیاری‌زاده گفته بردن این تیم کار ساده‌ای است، دلایل خودش را دارد و به نظر من کار خیلی سختی جلوی گسترش فولاد داریم و بردن این تیم در تبریز کار هرکسی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تماشاگران تبریزی چیست، بیان کرد: تماشاگران اهوازی در نیم فصل دوم خیلی به ما کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم ولی تماشاگران تبریز نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم تک هستند و تاکنون بی احترامی‌ای به من نکرده‌اند.

ویسی درپایان و در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان می‌شود، اظهار کرد: صدر جدول همیشه دست به دست می‌شود. تیم ما قهرمان نیم فصل شد ولی حتی یک عکس سه در چهار هم از ما در روزنامه‌ها چاپ نشد. مطمئن باشید در این چهار هفته هم صدرجدول دست به دست می‌شود و قهرمان نهایی چهار هفته دیگر مشخص می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چاپ سه بعدی در نیازمندیهای صنعت چاپ و تبلیغات