سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنرانی مقامات دولتی در همایش منتخبان مجلس دهم


به گزارش انتخاب، در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علی افراشته معاون اجرایی رئیس مجلس در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها با حضور منتخبان مجلس دهم خبر داد.

وی گفت: مجلس نهم در تاریخ ۴ خرداد ۹۵ به پایان خواهد رسید و افتتاحیه مجلس دهم در روز ۸ خرداد سال ۹۵ برگزار می‌شود.

افراشته در تشریح نشست هم‌اندیشی منتخبان مجلس دهم گفت: روز شنبه هفته آینده ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر این نشست با حضور منتخبان مجلس دهم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در آغاز این جلسه جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور آخرین وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور را تبیین می‌کند.

افراشته گفت: پس از آن ظریف وزیر امور خارجه آخرین وضعیت دیپلماسی خارجی کشور و برجام را تشریح خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس مجلس تصریح کرد: علوی وزیر اطلاعات سومین مهمان این جلسه است که به تشریح مسائل امنیتی کشور خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز در این جلسه بودجه ۹۵ و برنامه ششم توسعه را تشریح می‌کند. علاوه بر این تعدادی از وزرا و اعضای شورای نگهبان نیز در این جلسه حضور خواهند داشت.

 


ویدیو مرتبط :
از رسیدگی به اموال مقامات دولتی تا خرید برنج تضمینی