سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدست واقعیت مجازی سامسونگ با قیمت 99 دلار حالا در دسترس است


هدست واقعیت مجازی سامسونگ با قیمت 99 دلار حالا در دسترس است

بالاخره اولین نشانه ها از فرارسیدن موج اصلی واقعیت مجازی در حال ظهور است. سال آینده آکیلس ریفت، پلی استیشن وی آر و اچ تی سی وایو از راه خواهند رسید تا سبک زندگی ما را دوباره با تغییری بزرگ همراه سازند، اما برای تجربه ای جذاب و منحصر به فرد لازم نیست تا سال آینده منتظر بمانید: Gear VR از ساموسنگ با قیمت 99 دلار عرضه شد.

کره ای ها با همکاری فیسبوک و آکیلس حالا مدلی نسبتا ساده از واقعیت مجازی را توسعه داده اند که هم می تواند یک ابزار همراه باشد، هم ارزان است و هم بدون هیچ دردسر و سیم اضافه ای کار می کند.

این دستگاه 99 دلاری در واقع متشکل است از ساده ترین امکانات لازم برای تمایاش ویدیوها و تصاویر واقعیت مجازی. یک جفت لنز با کیفیت با بدنه ای پلاستیکی و حاشیه های نرم که روی صورت احساس ناخوشایندی را ایجاد نکنند.

اگر تلفن های همراه پرچمدار امسال سامسونگ را در دست داشته باشید، می توانید به سادگی هر چه تمام تر با مراجعه به گوگل پلی، نسبت به نصب اپلیکیشن های واقعیت مجازی اقدام کنید یا با اندکی جستجو، بهترین ویدیوها را بیابید و از تماشای آن روی هدست لذت ببرید. Gear VR با گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس کار می کند.

منبع: GameInformer

برچسب‌ها:Gear VRSamsung Gear VRسامسونگسامسونگ Gear VRهدست سامسونگهدست واقعیت مجازی سامسونگ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آگهی جدید سامسونگ برای هدست واقعیت مجازی Gear VR