فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



راهیابی 8 اثر از گروه‌های دامپزشکی و مهندسی به مرحله دوم داوری کتاب سال


به گزارش خبرگزاری فارس، در گروه «دامپزشکی» 7 اثر به مرحله اول داوری راه یافته است که از این تعداد دو کتاب با عنوان های «فیزیولوژی دامپزشکی کانینگهام»، تالیف بردلی جی. کلین با ترجمه مشترک وهاب باباپور، عباس پرهام و مرتضی زندهدل» و «مسمومیت ها در دام های بزرگ» اثر مشترک تقی تقی پور و افشین رئوفی به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال رسیده است.

در گروه «مهندسی مواد و معدن» از بین 21 اثر راه یافته به مرحله اول نیز 3 اثر با عنوان کتابهای «علم و مهندسی پوششهای حرارتی»، تالیف: لخ پاولوسکی با ترجمه مشترک سعیدرضا بخشی، مجتبی ونکی و سعید بهرامزاده» و نیز کتاب «تیتانیم: جی. لوتیرینگ» نوشته جی. سی. ویلیامز با ترجمه: میثم جلالی، حسین بنامتجدد و مهدی ملکی» و کتاب «مهندسی انفجار در معادن روباز با استفاده از سیستم های هوشمند»، به قلم مشترک نادر قاسم پور، مسعود منجزی و مصطفی آصفی» نیز به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال راه یافت.

همچنین، در گروه «مهندسی برق» پس از بررسی 33 اثر در مرحله اول 3 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. کتابهای «منابع تولید انرژی الکتریکی در قرن بیست و یکم» تالیف سید مسعود مقدس، «ماشینهای الکتریکی مخصوص»، تالیف ابوالفضل واحدی و «نظریه کدگذاری کانال» تالیف حسین خالقی بیزکی از جمله این آثار هستند.

اختتامیه سی وسومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان بهترین آثار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/QFC5CH


ویدیو مرتبط :
مازندلیگ/ راهیابی جاسم دلاوری به مرحله یک چهارم