ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یاوری: با من برای حضور در کمیته فنی سپاهان صحبت نشده


یاوری: با من برای حضور در کمیته فنی سپاهان صحبت نشدهکاپ/ پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: اصلا دوست ندارم درباره سپاهان صحبت کنم؛ حداقل الان زمان مناسبی برای این کار نیست.
محمود یاوری درباره انتصابش به عنوان عضو جدید کمیته فنی باشگاه سپاهان اظهار داشت: بنده از این موضوع اطلاع ندارم و از باشگاه سپاهان با من صحبت نکردند. فقط در رسانه ها این مساله را خواندم و نیاز به جلسه و صحبت در این باره با مسئولان باشگاه خواهم داشت.
وی در ادامه افزود: هرکسی باید در جایگاه خودش مورد استفاده قرار بگیرد. نمی گویم سرمربی سپاهان شوم چون با توجه به عمل زانویی که انجام داده ام فعلا دنبال این کارنیستم. بدین ترتیب نیاز است قبل از هر چیز با مسئولان سپاهان صحبت کنم و ببینیم چه کاری باید انجام دهیم.
پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره عملکرد تیم سپاهان در این فصل و همچنین ارزیابی اش از ایگور استیماچ حاضر به پاسخگویی نشد و بیان داشت: اصلا دوست ندارم درباره سپاهان صحبت کنم. حداقل الان زمان مناسبی برای این کار نیست. انشاالله در فرصتی مناسب حرف هایم را خواهم زد.
وی درباره گروه تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی 2018 خاطرنشان کرد: در گروه بسیار خوبی قرار داریم. البته نه اینکه گروه مان آسان باشد اما در مقایسه با دیگر گروه می توان گفت در جای خوبی قرار گرفتیم. به نظرم مهم ترین حریف ما در این گروه تیم قطر است. آنها به طرز ناجوانمردانه ای بازیکنان آفریقایی و خارجی را به خدمت می گیرند و نمی دانم چرا فیفا ایرادی به این تابعیت گرفتن ها نمی گیرد. قطری ها می خواهند به زور راهی جام جهانی شوند و این اصلا درست نیست. تیم های چین، سوریه، قطر، ازبکستان و کره نمی توانند حریف های قدری برای ما باشند. ما بر کره جنوبی به واسطه بردهای اخیرمان تسلط داریم و می توانیم آنها را شکست دهیم.
یاوری در پایان درباره ماندن یا رفت کارلوس کی روش گفت: همواره اعتقاد داشتم که کی روش مربی بزرگی است اما ما وقتی کی روش را به ایران می آوریم باید کی روشی فکر کنیم و کی روشی عمل کنیم. ما هنوز از او نتوانسته ایم استفاده درستی ببریم. وقتی چمن مناسب نداریم نمی توانیم انتظار چندانی از او داشته باشیم. حالا که گروه مان گروه خوبی است باید بیشتر تلاش کنیم و با انشالله گفتن کارها پیش نمی رود.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
صحبت های جالب رهبری فر در مورد انتخاب کمیته فنی پرسپولیس