سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوبخت: اعتبار بازسازی مناطق سیل‌زده هرمزگان در هیئت دولت تصویب می‌شود


مهر/ معاون رئیس جمهور گفت: اعتبار بازسازی مناطق سیل زده هرمزگان در هیئت دولت تصویب می شود.

محمدباقر نوبخت بیان داشت: برای تصمیم گیری بهتر و تخصیص اعتبار مورد نیاز برای بازسازی مناطق خسارت دیده از سیل دو روز گذشته در استان هرمزگان پس از برآورد دقیق خسارتها در جلسه هیئت دولت موضوع بررسی شده و تنخواه مورد نیاز در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی در هفته های اخیر شاهد تغییرات جوی در اکثر نقاط کشور بوده ایم که هرمزگان هم جزو استانهایی بود که از سوی ستاد مدیریت بحران اخطارهای لازم برای آمادگی تیم های امداد و نجات داده شده بود.

نوبخت اظهارداشت: تیم ارزیابی سازمان مدیریت بحران و بنیاد مسکن برای ارزیابی دقیق خسارات سیل اخیر به استان هرمزگان سفر می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به بودجه سال ۹۵ خاطرنشان کرد: بودجه مناسبی برای توسعه هرمزگان در بودجه سال ۹۵ دیده شده است. در کمترین زمان سعی می شود تا طرحهای نیمه تمام استان تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

گفتنی است، وزیر بهداشت و درمان هم در این سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و معاون رئیس جمهور را همراهی می کند.


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار و دکتر نوبخت از مناطق سیل زده کوهدشت