ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضایی:برتری پرسپولیس برای دقایقی مقابل حریفان، طبیعی است/ داوری خیلی جالب نبود!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان رضایی در مورد تساوی یک بر یک تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود ما چند روز پیش بازی سنگینی را مقابل الجزیره برگزار کردیم که در زمین حریف بود. نیمه دوم پرسپولیسی‌ها به ما فشار آوردند و فکر می‌کنم خستگی بازیکنان تراکتور موجب شد این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چند روز پیش با الجزیره بازی داشتیم بازیکنان خسته بودند، چرا که در فاصله زمانی کم بازی‌های زیادی را انجام می‌دهند. در بازی امروز هم همان نفراتی به میدان رفتند که مقابل الجزیره بازی کرده بودند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در مجموع عملکرد بدی نداشتیم، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی امروز میزبان بود و طبیعی است که تیم بزرگی مانند پرسپولیس بتواند دقایقی از حریفش برتر باشد ضمن اینکه آنها امروز از حضور پرتعداد تماشاگران خود هم سود می‌بردند که این موضوع کار ما را هم سخت کرده بود.

رضایی با اشاره به اینکه پرتاب نارنجک هم اتفاقی است که پیش می‌آید و جزئی از فوتبال است، گفت: تیم ما برتر از حریف بود و من متوجه این اتفاق نشدم. در مورد درگیری‌ها هم باید بگویم بالاخره درگیری لفظی در فوتبال پیش می‌آید، فکر می‌کنم فشار مسابقه و خستگی بازیکنان از عوامل بروز درگیری‌ها است.

وی در خصوص عملکرد داور تصریح کرد: داوری بد نبود اما خیلی هم جالب نبود!

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
خیلی جالب بزرگترین اشتباه داوری تاریخ