ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دعوت دو ورزشكار و یك مربی كردستانی به اردوی تیم های ملی بوكس و جودو


حامد جولایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: با اعلام فدراسیون و دعوت كادر فنی ، سینا منوچهری جودكار مریوانی و جلال كرمی مربی كردستانی به اردوی تیم ملی نونهالان نوجوانان كشور دعوت شدند.
وی افزود: اردوی تیم ملی جودو نونهالان و نوجوانان با دعوت از 32 ورزشكار مدعی از سراسر كشور به مدت 2 روز در تهران برگزار می شود و تیم ملی جودوی نونهالان و نوجوانان كشور با تركیبی از این 2 رده سنی خود را برای حضور در رقابت های آسیایی هند آماده می كند.
مدیركل ورزش و جوانان استان كردستان گفت: حمید رضا میرانی بوكسور نوجوان قروه ای نیز پس از گذراندن اردوی چند روزه تیم ملی به رقابت های بین المللی آذربایجان اعزام می شود.
جولایی افزود: فدراسیون بوكس 10 بوكسور را تا روز اعزام به مسابقه های بین المللی آذربایجان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت كرده است و حمید رضا میرانی بوكسور كردستانی در وزن 63 كیلوگرم از سوی كادر فنی تیم ملی به این مرحله از اردو فرا خوانده شد.
وی خاطرنشان كرد: تیم ملی بوكس نوجوانان كشور روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد باكو جهت حضور در رقابت های بین المللی آذربایجان ترك می كند و امیدواریم این بوكسور نوجوان كردستانی بتواند در این رقابت ها برای استان افتخار آفرینی كند.
7351/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال