ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جوانمردی طلایی شد، محمودی برنز گرفت


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی در فینال رقابت‌های تپانچه بادی 10 متر P2 با کسب امتیاز 192/3 و پیشی گرفتن از قهرمان بازی‌های پارالمپیک لندن به نشان طلا دست یافت.

نماینده مقدونیه به نشان نقره این مسابقات رسید و عالیه محمودی و سمیرا ارم، دو نماینده دیگر کشورمان در رقابت‌های این ماده نیز به ترتیب با کسب امتیازات 169/7 و 150 موفق به کسب عناوین سوم و چهارم شدند. با احتساب نشان طلای جوانمردی و نشان برنز محمودی، شمار مدال‌های کاروان ایران به سه طلا و یک برنز رسید.

رقابت‌های تیراندازی بین المللی آلمان تا 23 اردیبهشت ماه در شهر هانوفر برپاست و کاروان کشورمان با 5 ملی‌پوش پارالمپیکی خود در این مسابقات حضور یافته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب برنز طلایی عبدولی