ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دلیل آشتی‌کنان قلعه‌نویی و نکونام چه بود؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ پس از جدایی جواد نکونام از استقلال این بازیکن صحبت‌هایی را علیه امیر قلعه‌نویی در یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور مطرح کرد و در آن گفت‌وگو اظهارات تندی را علیه سرمربی وقت استقلال انجام داد.

همین اظهارات کافی بود تا امیر قلعه‌نویی توسط وکیلش شکایتی را از جواد نکونام تنظیم و به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کند. پس از این موضوع کشمکش‌ها بین طرفین ادامه داشت و حتی امیر قلعه‌نویی در یکی از جلسات درخواست (ترک تعقیب) از جواد نکونام را توسط دادگاه انجام داد.

در این بین تلاش‌ها برای آشتی دادن سرمربی و کاپیتان اسبق تیم ملی ایران بی‌فایده بود و خیلی‌ها سعی کردند این دو نفر را آشتی دهند اما این تلاش‌ها به سرانجام نرسید.

ماه گذشته نیز اولین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام در حضور آرش برهانی و تعدادی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی برگزار شد و در آن نشست مهاجم تیم استقلال درخواستی را از قاضی حیدری مطرح کرد.

برهانی در آن جلسه از قاضی پرونده خواست تا طرح شکایت امیر قلعه‌نویی از نکونام را یک ماه عقب بیندازد و مهاجم استقلال به قاضی حیدری قول داد در این یک ماه طرفین را با یکدیگر آشتی دهد. امروز نیز این اتفاق رخ داد و هنگامی که قلعه‌نویی و نکونام در دادسرا حضور پیدا کردند قاضی حیدری سعی کرد کدورت میان این دو نفر را برطرف کند.

وقتی وی موفق به انجام این کار نشد از آرش برهانی، امیر عرب و شاهرخ بیانی نیز خواست تا نکونام و قلعه ‌نویی با یکدیگر روبه‌رو شده و صحبت‌های خود را در فضایی کاملا دوستانه با یکدیگر انجام دهند که این فرصت قاضی پرونده به طرفین شرایط را برای پایان دادن به این پرونده آسان کرد.

در نهایت پس از صحبت‌های نکونام و قلعه‌نویی و وساطت برهانی، عرب و بیانی، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام با یکدیگر روبوسی کردند و با فرستادن صلوات در حضور قاضی پرونده، پرونده مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان جواد نکونام و امیر قلعه نویی