احمقانه‌ترین ایده‌هایی که صاحبانشان را ثروتمند کردند+تصاویر


همیشه در مورد ایده‌های افراد مختلف می‌شنویم که باعث شده آن‌ها بسیار پولدار شوند. در اینجا چند اختراع و ایده بسیار عجیب و پیش‌پا افتاده را می‌خوانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،همیشه در مورد ایده‌های افراد مختلف می‌شنویم که باعث شده آن‌ها بسیار پولدار شوند. در اینجا چند اختراع و ایده بسیار عجیب و پیش‌پا افتاده را می‌خوانیم.

هنری فورد اتومبیل و بیل گیتس مایکروسافت را خلق کرد که باعث شد آن‌ها افراد ثروتمندی شوند. اختراعاتی هم هستند که هرچند ممکن است احمقانه یا مسخره به نظر برسند، بسیار کاربردی هستند و فروش خوبی دارند. در اینجا بعضی از این اختراعات را می‌خوانیم که شاید احمقانه برسند اما فروشی بیش از آنچه دانشتند که صاحبان ایده‌ها تصور می‌کردند.

1.    برگه استراحت از پزشک: کاری که این شرکت انجام داده راه حل مناسبی برای افرادیست که تصمیم گرفتند یک روز سرکار نروند ولی بهانه قابل قبولی پیدا نکردند. مردم حاضرند 25 دلار بدهند تا یکی از این برگه‌ها را تهیه کنند و یک روز از سرکار رفتن خودداری کنند.

احمقانه‌ترین ایده‌هایی که صاحبانشان را پولدار کردند+تصاویر 2.    جناق خوش‌شانسی: باور نمی‌کنید اگر بشنوید کسی میلیون‌ها دلار از این ایده سود برد. همانطور که می‌دانید هر مرغ یا بوقلمون تنها یک استخوان جناق دارد که به این معنیست تنها یک نفر می‌تواند آن را بشکند و آرزو کند. این کمپانی با تولید جناق‌های پلاستیکی این امر را امکان‌پذیر کرده هر فرد بتواند به آرزوی خود برسد. این شرکت با این ایده حدود 4 میلیارد دلار دارمد کسب کرده‌است.احمقانه‌ترین ایده‌هایی که صاحبانشان را پولدار کردند+تصاویر 3.    وب سایت میلیون دلاری: الکس تیو خالق این ایده، وب سایتی ایجاد کرد که در آن از کسانی که قصد تبلیغ محصولاتشان را داشتند خواست تا هر کدام یک پیکسل از وب سایتش را بخرند. تنها در 4 ماه او این ایده را به تعداد زیادی شرکت تبلیغاتی فروخت و از این طریق به راحتی 1 میلیون دلار بدست آورد.احمقانه‌ترین ایده‌هایی که صاحبانشان را پولدار کردند+تصاویر 4.    ایمیل بابانوئل: در اینجا افرادی که وقت یا حوصله ندارند. این افراد از این شرکت می‌خواهند تا نامه‌ای از طرف بابانوئل برای کودکانشان بنویسند. این شرکت از سال 2002 حدود 300 هزار نامه فرستاده که مبلغ هر نامه حدود 10 دلار بوده‌است.احمقانه‌ترین ایده‌هایی که صاحبانشان را پولدار کردند+تصاویر انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ایده: کلاژ تصاویر