ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



منصوریان: نفت را قهرمان لیگ می‌دانم/ اگر این تیم به فروش برسد نابود می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان، بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا و کسب رتبه پنجمی لیگ برتر گفت: از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم، من نفت را قهرمان لیگ می‌دانم؛ در مدتی که فوتبال بازی کردم تیمی را ندیدم که بتواند با این دشواری اینطور عمل کند.

وی ادامه داد: جای دارستانی در نفت خالی است، ما با نفت فقط مشکل بی‌پولی داشتیم و هیچ مشکلی نداشتیم، اتحاد تیم ما بسیار بالا بود، اما می‌دانم که همه دغدغه داشتند. میرشیبانی برای نفت اشک ریخت و بخاطر این بود که اگر نفت به فروش برسد نابود می‌شود. الگوی من ایرانیان و میرشیبانی هستند.

سرمربی نفت تهران گفت: یکسال پر فراز و نشیب داشتیم، امسال به اندازه هزار بار پخته شدم. به ویسی تبریک می‌گویم که قهرمانی روزی‌اش بود. به تاج هم تبریک می‌گویم برای برگزاری خوب مسابقات.

سرمربی نفت تهران درباره حضورش در فصل بعد در استقلال تصریح کرد: هیچ صحبتی با من برای استقلال نشده است. گمانه زنی زیاد شده، اما هیچ صحبتی نشده است. خوشحالم در بندهای قرارداد بازیکنان آمده و مسئولین نفت هم توافق کردند که اگر هر اتفاقی برای نفت افتاد مطالبات همه پرداخت شود.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛گزارشی از تیم نفت؛مصاحبه با علیرضا منصوریان