سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با نرم‌افزار پیام‌رسان سوما آشنا شوید


امروز به شما سریع‌ترین نرم‌افزار پیام‌رسان بنام سوما/ Soma را معرفی می‌کنیم.

خبرآنلاین/ امروز به شما سریع‌ترین نرم‌افزار پیام‌رسان بنام سوما/ Soma را معرفی می‌کنیم.

این پیام‌رسان که لقب سریع‌ترین پیام‌رسان جهان را گرفته (غیررسمی و به گفته توسعه‌دهندگان نرم‌افزار) بیش از یک‌میلیون نفر در عربستان سعودی را به خود جذب کرده است.

توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار پیام‌رسان شرکت Instanza Inc در سان‌فرانسیسکو هستند و سوما مخفف South of Market است. سازندگان هدف اول خود را امنیت می‌دانند و به همین خاطر ارتباط امن را فراهم کرده‌اند و پیام‌ها بعد از دلیوری پاک می‌شوند. پیام‌های دلیور نشده نیز پس از 7 روز پاک می‌شوند. هیچ پیامی روی سرور سوما ذخیره نمی‌شود. الگوریتم رمزگذاری برنامه ترکیب 2048-bit RSA و 256-bit AES است.

برخی ویژگی‌های این پیام‌رسان به شرح زیر است:

تماس رایگان ویدئویی با هر نقطه از جهان باکیفیت اچ‌دی / ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه موبایل نسل 3 و 4 و وای فای / گرفتن تأییدیه ارسال و دریافت پیام از کاربران / شکلک‌های زیبا / چت گروهی تا 500 نفر / شباهت نرم‌افزاری به واتس اپ / حمایت از زبان فارسی.


ویدیو مرتبط :
پیام رسان سوما - SOMA Messenger